Comitès de treball

Josep Espín,

Comitès de treball


COMITÈS ACTIUS - Comitè d'agències - Comitè de comunicació corporativa - Comitè de transformació de la inversió - Comitè d'innovació - Comitè col·legial Els Partners Corporatius i professionals convidats que consideri el President/a de cada Comitè, poden formar part d’aquests grups de treball, que són la sala de màquines principal de la generació d’idees i projectes que surten del Col·legi cap al sector. Els Comitès de Treball es reuneixen regularment i són sessions enfocades a impulsar el sector del màrqueting, la comunicació, la publicitat i les relacions públiques a Catalunya, mitjançant accions consensuades en base a les necessitats detectades. Els participants aconsegueixen visibilitat al sector mitjançant els projectes activats.   Comitès i participants: Comitè Agències Presidit per Micky Ribera (Multiplica), formen el Comitè:  
Marta Bargalló (Tiempo) Raul Gassol (Areyoutalkingtome)
Dani Campmany (Snoop Barcelona) Enric Jové (McCann)
Dani Casanovas (Imagina) Sam Júdez (DDB)
Marc Casanovas (Ogilvy) Enric Nel·lo (Full Circle Karma)
Eva Conesa (Twoelf) Hugo Oliveira (Full Circle Karma)
Ton del Pozo (Punta Alta) Carlos Ortet (Zoopa)
Álber Fernández (La Buena) Elisabeth Sabaté (Multiplica)
Tomás Ferrandiz (Tiempo BBDO) Aleix Satorras (Evil Love)
Paaul Fleming (Barcelona Virtual) Pere Terés (La Bendita Agencia)
Albert Fradera (1to1) Jordi Urbea (Ogilvy)
    Comitè Comunicació corporativa Presidit per Alba Roig (Adsmurai), formen el Comitè:  
Àngels Bardina (Diputació de Barcelona) Judith Maemble (Banc Sabadell)rtumeu (Coca-Cola)
Dani Bargallo (Interprofit) Gabriel Martínez  (Banc Sabadell)
Adrià Barrio (Giny Comunicació) Olga Martínez (Mars Iberia)
Igone Bartumeu (Coca-Cola) Albert Ortas (Intermedia)
Enric Blanch (LEWIS) Merce Piera (MP Public Relations)
Montse Blanco (La Caixa) Marc Puig (The Branding Time)
Marc Casanovas (Ogilvy)  Silvia Rodríguez (La Chincheta)
Berta Fola (Carpe Diem)  Aina Rodriguez (Intermedia)
 Cristina Gibert (The Branding Time)  Montse Solsona (Solsona Comunicació)
 Oscar Iniesta (LLYC)
  Comitè Transformació de la inversió Presidit per Eduard Amiel (Carat), formen el Comitè:  
Ángel Baturone (Clear Channel) Carlos Bosch (Danone)
David Calvo (CaixaBank) Javier Coromina (Nutrexpa)
Pablo de Porcioles (Godó Strategies) Marc Elena (Adsmurai)
Rosa Gil (Ebiquity) Àngel Ibañez (Grup FlaixBack)
Jordi Llanes (Damm) Hugo Olivera (Full Circle Karma)
Carles Ortet (Zoopa) Xavi Pons (Pulsa Media)
Mireia Pousa (Naturgy) Raquel Roca (IMC Toys)
Rosa Romà (Col·legi) Jordi Torrents (Collabora Brands)
Josep Maria Tribó (Acuityads)
  Comitè Innovació digital Presidit per Carlos Ortet (Zoopa), formen el Comitè:  
Laura Álvarez (Seedtag) Raul Gassol (Areyoutalkingtome)
Angel Baturone (Clear Channel) Víctor Gutiérrez (Havas Media)
Gil Blancafort (Yslandia) Jorge Luna (Luk Hiar)
Fabio Bugalla (Mrketic) Ramon Montanera (Elogia)
Dani Casanovas (Imagina) Micky Ribera (Multiplica)
Xavi Fisa (Lavinia) Daniel Rocafort (Vysion)
Xavier Framis (Creating Rem) Jordi Urbea (Ogilvy)
  Comitè col·legial  Presidit per Sílvia Hernández, secretària del Col·legi, experta en comunicació i assessorament estratègic.      [:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies