El Col·legi celebra els 100 anys de la primera lliçó de publicitat impartida pel Dr. Pere Prat Gaballí.

Josep Espín,

El Col·legi celebra els 100 anys de la primera lliçó de publicitat impartida pel Dr. Pere Prat Gaballí.


Durant el curs 1915-1916 a la Cambra de Comerç, en el marc de les classes d'Ensenyament Mercantil, Pere Prat Gaballí va impartir la primera classe de Publicitat a Espanya.

Des d'aquell moment, i amb la publicació del llibre "La Publicitat Científica", Pere Prat Gaballí és considerat el pare de la publicitat catalana i espanyola. Un home, que a part de la seva impressionant trajectòria professional, encara ara segueix sent una icona referent per als professionals i apassionats de la publicitat.

100 anys després d'aquella primera lliçó de publicitat, el Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya es complau a convidar-te a l'acte Cent! el proper dijous, 14 d’abril, a la Casa Llotja de Mar, per commemorar aquest centenari i conèixer de primera mà la visió de destacats professionals del sector que posaran a debat el passat, present i futur de la publicitat.

Sota el subtítol “D’on ve i cap a on va la publicitat?”, es pretén destacar els èxits publicitaris i la importància de la figura del creatiu al llarg d’aquest centenari, analitzar la realitat professional, vetllar perquè l’actualitat del sector estigui present en la docència a les universitats i aportar una mirada al present i futur de la publicitat.

Per aquest acte el Col·legi ha convidat a participar a:

  • Joaquin Lorenteun dels millors publicitaris del món, és el paradigma d’una vida puntera i trencadora en l’evolució de la creativitat i la comunicació.
  • Eva Snijders, amb més de 20 anys d'experiència en el sector de la comunicació i les relacions públiques, Snijders és internacionalment reconeguda com especialista en Storytelling.
  • Daniel Solana, un dels millors creatius publicitaris digitals i visionaris del nostre sector, és actualment president i fundador de DoubleYou.

I comptarem com a moderador amb:

  • Alex Marquina, un dels grans professionals, pioners i activistes de la comunicació digital i interactiva, és director comercial de New Business i mitjans digitals de TV3 i Catràdio a la CCMA.
Recorda! Dijous, 14 d’abril a les 18.30h al Saló Daurat de la Casa Llotja de Mar  (Pg. Isabel II, 1)

Places limitades

Amb la col·laboració de:

 CAMBRA     marcmarti    LOGO ROAD    VALKIRIA_LOGO_REDONDO  LogoSagardiBaixa

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies