El Col·legi celebra els 100 anys de la primera lliçó de publicitat impartida pel Dr. Pere Prat Gaballí.

Josep Espín,

El Col·legi celebra els 100 anys de la primera lliçó de publicitat impartida pel Dr. Pere Prat Gaballí.


Durant el curs 1915-1916 a la Cambra de Comerç, en el marc de les classes d'Ensenyament Mercantil, Pere Prat Gaballí va impartir la primera classe de Publicitat a Espanya.

Des d'aquell moment, i amb la publicació del llibre "La Publicitat Científica", Pere Prat Gaballí és considerat el pare de la publicitat catalana i espanyola. Un home, que a part de la seva impressionant trajectòria professional, encara ara segueix sent una icona referent per als professionals i apassionats de la publicitat.

100 anys després d'aquella primera lliçó de publicitat, el Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya es complau a convidar-te a l'acte Cent! el proper dijous, 14 d’abril, a la Casa Llotja de Mar, per commemorar aquest centenari i conèixer de primera mà la visió de destacats professionals del sector que posaran a debat el passat, present i futur de la publicitat.

Sota el subtítol “D’on ve i cap a on va la publicitat?”, es pretén destacar els èxits publicitaris i la importància de la figura del creatiu al llarg d’aquest centenari, analitzar la realitat professional, vetllar perquè l’actualitat del sector estigui present en la docència a les universitats i aportar una mirada al present i futur de la publicitat.

Per aquest acte el Col·legi ha convidat a participar a:

  • Joaquin Lorenteun dels millors publicitaris del món, és el paradigma d’una vida puntera i trencadora en l’evolució de la creativitat i la comunicació.
  • Eva Snijders, amb més de 20 anys d'experiència en el sector de la comunicació i les relacions públiques, Snijders és internacionalment reconeguda com especialista en Storytelling.
  • Daniel Solana, un dels millors creatius publicitaris digitals i visionaris del nostre sector, és actualment president i fundador de DoubleYou.

I comptarem com a moderador amb:

  • Alex Marquina, un dels grans professionals, pioners i activistes de la comunicació digital i interactiva, és director comercial de New Business i mitjans digitals de TV3 i Catràdio a la CCMA.
Recorda! Dijous, 14 d’abril a les 18.30h al Saló Daurat de la Casa Llotja de Mar  (Pg. Isabel II, 1)

Places limitades

Amb la col·laboració de:

 CAMBRA     marcmarti    LOGO ROAD    VALKIRIA_LOGO_REDONDO  LogoSagardiBaixa

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies