Carlos Ortet, fundador de Zoopa, director dels Premis Impacte 2022

Josep Espín,

Carlos Ortet, fundador de Zoopa, director dels Premis Impacte 2022


  • Els Impacte es realitzaran el 3 de novembre, amb un matí de conferències a El HUB del sector, i un vespre amb el lliurament dels Premis al CosmoCaixa.
  • Els Premis recuperen la festa sectorial de networking posterior a la cerimònia de lliurament.
Barcelona, 29 de juny de 2022.- El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya presenta l’edició dels Premis Impacte 2022, que es realitzarà el dia 3 de novembre a El HUB del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, i al CosmoCaixa. En aquesta edició, els Premis Impacte comptaran com a director amb Carlos Ortet, fundador de Zoopa. Com ja es va dur a terme en l’edició anterior, el certamen constarà de dues parts diferenciades: un bloc de conferències durant el matí a EL HUB del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, i el lliurament dels Premis Impacte i la festa sectorial posterior al CosmoCaixa, que es recupera com un dels grans moments de networking festiu de l’any. Els Premis Impacte 2022 arriben amb l’objectiu de reforçar l’impacte positiu que generen les accions de comunicació publicitària, màrqueting i corporativa, en les marques i la ciutadania. En aquest sentit, les categories acolliran els projectes més impactants en accions de comunicació i màrqueting, de comunicació corporativa i relacions públiques, peces i eines de màrqueting digital, productes, marques, serveis, startups, esdeveniments i packaging. Carlos Ortet, fundador de Zoopa i vicedegà d’Innovació en Continguts i Producció del Col·legi afirma que “La meva principal fita com a director dels Premis Impacte d'aquest any és posar llum a l’impacte positiu del nostre sector. Una edició a on reconeixerem aquells projectes que han aconseguit treure el millor de nosaltres mateixos com a societat i han fet bategar més fort el cor dels catalans. Aquests Premis són el termòmetre de la nostra salut creativa, en màrqueting, publicitat i comunicació. Avui, a Catalunya gaudim de professionals de primera línia reconeguts arreu, per tant, aquesta edició, més que mai, és una cita imprescindible per a tots”.[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies