Càpsules de formació en 2 hores

Josep Espín,

Càpsules de formació en 2 hores


Entén i adaptat als canvis: Google, Twitter, fotografia digital, promocions a les xarxes i creació de comunitats. 

9 de juliol, 10 de setembre, 8 d'octubre, 5 de novembre i 3 de desembre

Seu del Col·legi de Periodistes de Catalunya

C/ Rambla de Catalunya, 10

Dijous a les 18:00h

L'APPEC (Associacióde Publicacions Periòdiques en Català) organitza un cicle de formacions sobre noves tecnologies pensades per al dia a dia.

La revolució tecnològica, les noves tendències en el sector i l'arribada de l'era digital  han contribuït a que el sector funcioni d'una manera totalment diferent a com fins ara. Actualment per estar preparats hem de saber com podem posicionar la nostra web ràpidament, com viralitzar continguts a Twitter  o com organitzar un esdeveniment via online. Totes aquestes qüestions i més es tractaran a les càpsules de formació.

En tan sols dues hores, que es dividiran en 50 minuts de teoria, 20 minuts de networking i 50 minuts de interacció, podràs aprendre de la mà de professionals del sector tots els indispensables per estar al dia en el món tecnològic.

Cada sessió té un cost de 6 euros pels membres del Col·legi* i 10 per als que no ho són. Els interessats també us podeu inscriure a totes les sessions de cop amb un cost de 20 euros membres i de 30 no membres.

*Per obtindre el descompte haureu de sol·licitar el codi promocional al Col·legi: info@colpublirp.com o tlf. 93 451 30 69

Programa de sessions

Inscripcions

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies