Botigues de pel·lícula: Shopping&Shooting

Josep Espín,

Botigues de pel·lícula: Shopping&Shooting


Per quart any consecutiu la “Fundació Barcelona Comerç” proposa convertir els comerços de Barcelona en platós cinematogràfics, acostant el cinema i el comerç, i posant de manifest com d’important és el teixit comercial de la ciutat. Estem parlant-vos del projecte, "Barcelona Shooping&Shooting", un concurs de curtmetratges en el que els comerços esdevenen protagonistes.

El concurs està obert a professionals i amateurs als que se'ls donen un màxim de cinc dies per rodar i muntar el seu curt que haurà de tenir una durada màxima de 5 minuts. La trama ha de basar-se en el tema principal del festival, la solidaritat, i en una paraula clau que es donarà als participants el dia que decideixin començar el rodatge dins el període establert per a les gravacions, del 18 de novembre al 21 de desembre de 2016. Tot i que el període de gravació comenci en breus, el interessats encara poden inscriure's a la web i des d'allà se'ls donarà totes les instruccions.

El 20 de gener de 2017, el Caixaforum de Montjuïc acollirà la gala d’entrega de premis, un esdeveniment ple de sorpreses on es donaran a conèixer els guanyadors. El premi és l'Hermes del Comerç, un guardó creat per l'Eix Creu Coberta – entitat creadora i impulsora d'aquest concurs l'any 2013- que representa tota la força i les possibilitats del comerç de proximitat de la ciutat, a més de 3.000€ procedents del Districte de Sants-Montjuïc que es repartiran entre els guanyadors, triats per votació popular i el jurat del festival, integrat, entre altres, per professionals del món del cinema i les arts escèniques.

[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies