Botigues de pel·lícula: Shopping&Shooting

Josep Espín,

Botigues de pel·lícula: Shopping&Shooting


Per quart any consecutiu la “Fundació Barcelona Comerç” proposa convertir els comerços de Barcelona en platós cinematogràfics, acostant el cinema i el comerç, i posant de manifest com d’important és el teixit comercial de la ciutat. Estem parlant-vos del projecte, "Barcelona Shooping&Shooting", un concurs de curtmetratges en el que els comerços esdevenen protagonistes.

El concurs està obert a professionals i amateurs als que se'ls donen un màxim de cinc dies per rodar i muntar el seu curt que haurà de tenir una durada màxima de 5 minuts. La trama ha de basar-se en el tema principal del festival, la solidaritat, i en una paraula clau que es donarà als participants el dia que decideixin començar el rodatge dins el període establert per a les gravacions, del 18 de novembre al 21 de desembre de 2016. Tot i que el període de gravació comenci en breus, el interessats encara poden inscriure's a la web i des d'allà se'ls donarà totes les instruccions.

El 20 de gener de 2017, el Caixaforum de Montjuïc acollirà la gala d’entrega de premis, un esdeveniment ple de sorpreses on es donaran a conèixer els guanyadors. El premi és l'Hermes del Comerç, un guardó creat per l'Eix Creu Coberta – entitat creadora i impulsora d'aquest concurs l'any 2013- que representa tota la força i les possibilitats del comerç de proximitat de la ciutat, a més de 3.000€ procedents del Districte de Sants-Montjuïc que es repartiran entre els guanyadors, triats per votació popular i el jurat del festival, integrat, entre altres, per professionals del món del cinema i les arts escèniques.

[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies