Borsa de treball | UOC curs 2021-22

Josep Espín,

Borsa de treball | UOC curs 2021-22


La Universitat Oberta de Catalunya ha obert una nova convocatòria de selecció de col·laboradors/es docents per al curs 2021-2022 dels següents programes: Màster Universitari de Comunicació corporativa, protocol i esdeveniments Màster Universitari d'Estratègia i Creativitat en Publicitat Àrea de Comunicació Grau de Comunicació En els següents enllaços es poden consultar les ofertes publicades per a les vacants de consultor/a (professor/a col·laborador/a) i tutor/a:

Consultor/a (professor/a col·laborador/a) - Màster Universitari de Comunicació corporativa, protocol i esdeveniments

https://www.uoc.edu/opencms_colaboradors/opencms/CA/treballa/personal-docent-colaborador/ofertes/consultors_titulacions/ofertes_vigents.html?page=1&ambit=17894

Consultor/a (professor/a col·laborador/a)  Màster Universitari d'Estratègia i Creativitat en Publicitat https://www.uoc.edu/opencms_colaboradors/opencms/CA/treballa/personal-docent-colaborador/ofertes/consultors_titulacions/ofertes_vigents.html?page=1&ambit=18734

Consultor/a (professor/a col·laborador/a)   -  Àrea de Comunicació

https://www.uoc.edu/opencms_colaboradors/opencms/CA/treballa/personal-docent-colaborador/ofertes/consultors_titulacions/ofertes_vigents.html?page=1&ambit=10695

Consultor/a (professor/a col·laborador/a) -  Grau de Comunicació

https://www.uoc.edu/opencms_colaboradors/opencms/CA/treballa/personal-docent-colaborador/ofertes/consultors_titulacions/ofertes_vigents.html?page=1&ambit=17926

Tutor/a - Grau de Comunicació: https://www.uoc.edu/opencms_colaboradors/opencms/CA/treballa/_events/solicitud.html?idOferta=74572

Tutor/a - Màster Universitari d'Estratègia i Creativitat en Publicitat:

https://www.uoc.edu/opencms_colaboradors/opencms/CA/treballa/_events/solicitud.html?idOferta=74543

Els candidats/es interessats/des en participar en el procés de selecció poden dirigir-se al web www.uoc.edu a l'apartat "Uneix-te al nostre equip", en el qual es detallen les condicions i requisits de la col·laboració.

En aquest enllaç trobareu més informació de la convocatòria de selecció.

El termini de presentació de candidatures finalitza el dia 29 de març de 2021.

[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies