Borsa de treball | UOC curs 2021-22

Josep Espín,

Borsa de treball | UOC curs 2021-22


La Universitat Oberta de Catalunya ha obert una nova convocatòria de selecció de col·laboradors/es docents per al curs 2021-2022 dels següents programes: Màster Universitari de Comunicació corporativa, protocol i esdeveniments Màster Universitari d'Estratègia i Creativitat en Publicitat Àrea de Comunicació Grau de Comunicació En els següents enllaços es poden consultar les ofertes publicades per a les vacants de consultor/a (professor/a col·laborador/a) i tutor/a:

Consultor/a (professor/a col·laborador/a) - Màster Universitari de Comunicació corporativa, protocol i esdeveniments

https://www.uoc.edu/opencms_colaboradors/opencms/CA/treballa/personal-docent-colaborador/ofertes/consultors_titulacions/ofertes_vigents.html?page=1&ambit=17894

Consultor/a (professor/a col·laborador/a)  Màster Universitari d'Estratègia i Creativitat en Publicitat https://www.uoc.edu/opencms_colaboradors/opencms/CA/treballa/personal-docent-colaborador/ofertes/consultors_titulacions/ofertes_vigents.html?page=1&ambit=18734

Consultor/a (professor/a col·laborador/a)   -  Àrea de Comunicació

https://www.uoc.edu/opencms_colaboradors/opencms/CA/treballa/personal-docent-colaborador/ofertes/consultors_titulacions/ofertes_vigents.html?page=1&ambit=10695

Consultor/a (professor/a col·laborador/a) -  Grau de Comunicació

https://www.uoc.edu/opencms_colaboradors/opencms/CA/treballa/personal-docent-colaborador/ofertes/consultors_titulacions/ofertes_vigents.html?page=1&ambit=17926

Tutor/a - Grau de Comunicació: https://www.uoc.edu/opencms_colaboradors/opencms/CA/treballa/_events/solicitud.html?idOferta=74572

Tutor/a - Màster Universitari d'Estratègia i Creativitat en Publicitat:

https://www.uoc.edu/opencms_colaboradors/opencms/CA/treballa/_events/solicitud.html?idOferta=74543

Els candidats/es interessats/des en participar en el procés de selecció poden dirigir-se al web www.uoc.edu a l'apartat "Uneix-te al nostre equip", en el qual es detallen les condicions i requisits de la col·laboració.

En aquest enllaç trobareu més informació de la convocatòria de selecció.

El termini de presentació de candidatures finalitza el dia 29 de març de 2021.

[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies