Borsa de Treball: PROFESSORAT DOCENT COL·LABORADOR - CURS 2022/2023

Josep Espín,

Borsa de Treball: PROFESSORAT DOCENT COL·LABORADOR - CURS 2022/2023


La UOC busca: PROFESSORAT DOCENT COL·LABORADOR - CURS 2022/2023 Descripció oferta El/la professor/a col·laborador/a en un entorn d'aprenentatge virtual és la persona que presenta, guia, planifica, estimula, orienta, dinamitza, cohesiona els processos d'aprenentatge de l'estudiant a través d’una actitud proactiva. La funció del/la professor/a col·laborador/a implica accions relacionades amb l'atenció docent individualitzada i col·lectiva dels estudiants, el seguiment del seu aprenentatge durant el semestre i les propostes de millora de l'assignatura. Així doncs, el/la consultor/a (professor/a col·laborador/a) s'ocuparà de resoldre dubtes, proposar exemples i aclariments addicionals que facilitin la comprensió de la matèria per part de l'estudiant, dinamitzar els debats i proposar la participació en els fòrums, donar feedback per facilitar el procés d'aprenentatge de l'estudiant, etc. Demanem: - Titulació acadèmica universitària superior vinculada a l'àrea de coneixement en la que es vulgui col·laborar - Experiència docent i/o professional en els últims 3 anys vinculada a l'àrea de coneixement en la que es vulgui col·laborar - Excel·lent nivell de l’idioma en què s’impartirà la docència - Coneixements d'ofimàtica a nivell d'usuari i d'Internet - Disposar d'una activitat laboral principal Es valorarà: - Doctorat - Experiència en coordinació i organització de grups virtuals o presencials - Habilitat per a les relacions personals i la comunicació escrita, a més d'una alta iniciativa i capacitat d'organització i de treball en equip - Adequació del perfil personal per a atendre tasques docents de l'ensenyament no presencial S'ofereix: Col·laboració docent  virtual-no presencial, com a professor/a col·laborador/a dels estudis de Ciències de la Informació i de la Comunicació de la Universitat Oberta de Catalunya de les següents àrees de coneixement: Màster universitari de Comunicació corporativa, protocol i esdeveniments Màster Universitari de Disseny i Branding Màster universitari d'Estratègia i Creativitat en Publicitat Pots consultar els requisits específics de cada oferta en el següent enllaç: https://seleccio.uoc.edu/opencms_colaboradors/opencms/CA/treballa/personal-docent-colaborador/ofertes/consultors_titulacions/ofertes_vigents.html Per a poder participar en el procés de selecció, cal registrar-se com a candidat/a en l'espai de la web de la UOC a "Uneix-te al nstre equip" i, un cop feta l'alta, i dins de l'espai de candidat/a, presentar la sol·licitud. http://www.uoc.edu/opencms_colaboradors/opencms/CA/treballa/index.html Bústia d'atenció a consultes: convocatoriapdc@uoc.edu El termini de presentació de candidatures finalitza el dia 25 d'abril de 2022.

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies