Borsa de Treball: PROFESSORAT DOCENT COL·LABORADOR - CURS 2022/2023

Josep Espín,

Borsa de Treball: PROFESSORAT DOCENT COL·LABORADOR - CURS 2022/2023


La UOC busca: PROFESSORAT DOCENT COL·LABORADOR - CURS 2022/2023 Descripció oferta El/la professor/a col·laborador/a en un entorn d'aprenentatge virtual és la persona que presenta, guia, planifica, estimula, orienta, dinamitza, cohesiona els processos d'aprenentatge de l'estudiant a través d’una actitud proactiva. La funció del/la professor/a col·laborador/a implica accions relacionades amb l'atenció docent individualitzada i col·lectiva dels estudiants, el seguiment del seu aprenentatge durant el semestre i les propostes de millora de l'assignatura. Així doncs, el/la consultor/a (professor/a col·laborador/a) s'ocuparà de resoldre dubtes, proposar exemples i aclariments addicionals que facilitin la comprensió de la matèria per part de l'estudiant, dinamitzar els debats i proposar la participació en els fòrums, donar feedback per facilitar el procés d'aprenentatge de l'estudiant, etc. Demanem: - Titulació acadèmica universitària superior vinculada a l'àrea de coneixement en la que es vulgui col·laborar - Experiència docent i/o professional en els últims 3 anys vinculada a l'àrea de coneixement en la que es vulgui col·laborar - Excel·lent nivell de l’idioma en què s’impartirà la docència - Coneixements d'ofimàtica a nivell d'usuari i d'Internet - Disposar d'una activitat laboral principal Es valorarà: - Doctorat - Experiència en coordinació i organització de grups virtuals o presencials - Habilitat per a les relacions personals i la comunicació escrita, a més d'una alta iniciativa i capacitat d'organització i de treball en equip - Adequació del perfil personal per a atendre tasques docents de l'ensenyament no presencial S'ofereix: Col·laboració docent  virtual-no presencial, com a professor/a col·laborador/a dels estudis de Ciències de la Informació i de la Comunicació de la Universitat Oberta de Catalunya de les següents àrees de coneixement: Màster universitari de Comunicació corporativa, protocol i esdeveniments Màster Universitari de Disseny i Branding Màster universitari d'Estratègia i Creativitat en Publicitat Pots consultar els requisits específics de cada oferta en el següent enllaç: https://seleccio.uoc.edu/opencms_colaboradors/opencms/CA/treballa/personal-docent-colaborador/ofertes/consultors_titulacions/ofertes_vigents.html Per a poder participar en el procés de selecció, cal registrar-se com a candidat/a en l'espai de la web de la UOC a "Uneix-te al nstre equip" i, un cop feta l'alta, i dins de l'espai de candidat/a, presentar la sol·licitud. http://www.uoc.edu/opencms_colaboradors/opencms/CA/treballa/index.html Bústia d'atenció a consultes: convocatoriapdc@uoc.edu El termini de presentació de candidatures finalitza el dia 25 d'abril de 2022.

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies