Borsa de treball | Director/a de comptes

Josep Espín,

Borsa de treball | Director/a de comptes


Agència de Comunicació busca director/a de comptes Per a treballar com a director/a de comptes d'una empresa d'alimentació, client de la agencia, els candidats hauran de tenir experiència en el departament de comunicació d'una empresa del sector. Hauran de tenir un perfil digital amb experiència provada en màrqueting i publicitat digital i gran coneixement de les xarxes socials. També conèixer i comprendre la gastronomía i els seus productes. Es valorarà el coneixement i experiència en promocions en punt de venda en l'àmbit de l'alimentació. Responsabilitats
  • Realitzar el plantejament estratègic i implantar el pla d'acció anual
  • Comprendre i interpretar la indústria i els objectius del client, posant en pràctica les seves directrius
  • Comprendre i traslladar la proposta de valor i els atributs dels productes
  • Proposar noves iniciatives i solucions creatives que aconsegueixin visibilitat en les diferents àrees d'actuació: oficina de premsa, publicitat, *XXSS, distribució, punt de venda, restauració…)
Formació i experiència
  • Experiència directa en el Departament Comunicació i/o Màrqueting en una empresa del sector de l'alimentació amb un mínim de 4 anys (abstenir-se si no es compleix aquest requisit).
  • Experiència en la conceptualització i desenvolupament de campanyes i accions de màrqueting, publicitat i *RRPP digital
  • Experiència de treball amb empreses i marques líders del sector
  • Conèixer les últimes tendències en alta gastronomia a nivell nacional i internacional
  • Altes dosis de creativitat
  • Domini de l'anglès. Es valoraran els coneixements de francès.
  • Tenir referències en les qualificacions requerides
  • Disponibilitat immediata
  • Treball a temps complet
  • Ubicació: Barcelona
Les persones interessades han d'enviar CV a jespin@mktcom.cat indicant la referència director/a comptes agència comunicació. Recorda que la Borsa de Treball és un servei exclusiu per a membres del Col·legi.[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies