Borsa de treball | Digital marketing specialist

Josep Espín,

Borsa de treball | Digital marketing specialist


La Barcelona School of Management busca Digital marketing specialist La UPF Barcelona School of Management busca incorporar un Digital Marketing Specialist per formar part de l’equip de màrqueting i vendes on, juntament amb l’equip i reportant a la Directora de màrqueting i vendes, es responsabilitzarà de les funcions i tasques següents:
  • Definició, coordinació, implementació i reporting de campanyes digitals
  • Identificació d'audiències i pla de contacte
  • Definició d'objectius comercials per producte i assignació pressupostària
  • Coordinació amb les agències de publicitat, mitjans i altres proveïdors.
  • Col·laboració amb l'equip de creació de continguts i xarxes socials
  • Gestió de les eines de CRM
  • Optimització SEO
  • Reporting de l'activitat amb vinculació amb resultats de negoci.
  • Construcció i validació de materials publicitaris i de marca
Es requereix Estudis universitaris en màrqueting, publicitat, periodisme, comunicació audiovisual o equivalents. Formació específica en màrqueting digital, analítica i eines digitals. Experiència professional de més de 5 anys com responsable de màrqueting digital o direcció de comptes en agència de publicitat digital. Català, Castellà i Anglès nivell Advanced. Coneixement a nivell avançat de programes de reporting i CRM Capacitat estratègica i analítica.
S'ofereix Jornada a temps complet Política de flexibilitat i conciliació Salari segons aportacions dels candidats/es Interessants Beneficis Socials Integrar-te a un projecte reptador i de futur Ajudes a la formació

Si creus que ets la persona adequada pots enviar el teu CV amb carta de motivació amb la ref. DMS al correu seleccio@bsm.upf.edu abans del proper 25 d’abril de 2021.

[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies