Borsa de treball | Cap de Màrqueting i Publicitat sector salut

Josep Espín,

Borsa de treball | Cap de Màrqueting i Publicitat sector salut


Funcions a desenvolupar:
  • Definir, planificar i implementar el pla de màrqueting anual que doni resposta als objectius anuals.
  • Definir l’estratègia i implementar les accions de sensibilització i comunicació dirigida a l’usuari, així com l’estratègia d’informació, comunicació i sensibilització dirigida al professional i al sector.
  • Definir i liderar els projectes de comunicació, com campanyes de sensibilització i informatives dirigides als diferents targets.
  • Donar resposta a les necessitats de comunicació dels diferents proveïdors, serveis o projectes del Sistema de Salut de Catalunya
  • Gestionar, coordinar, motivar i supervisar el equip de persones del departament de marketing.
  • Gestionar la contractació de recursos propis i de proveïdors externs, i fer seguiment dels acompliments dels pressupostos.
  • Gestió i creació de continguts pels canals propis de xxss, webs, butlletins, i altres canals digitals i gestió i creació de continguts pels punts de contacte físics amb l’usuari i gestió del marketing relacional.
  • Vetllar per la implementació de la marca.
Requisits:
  • Títol universitari de llicenciatura o de grau + màster, equivalent al nivell MECES 3 (mínim 300 crèdits ECTS), preferentment en màrqueting, comunicació, o ciències empresarials.
  • Experiència en gestió de canals de comunicació propis (butlletins, newsletters, webs, portals i xarxes socials) en la seva vessant de definició d’objectius estratègics, a nivell de format dels continguts i del tipus dels continguts.
  • Experiència en creació de plans de màrqueting i comunicació, campanyes publicitàries i campanyes digitals.
  • Coneixements i experiència en planificació i gestió de mitjans, i en la definició d’un pla de mitjans.
  • Certificat de nivell de suficiència de català (C1) de la Direcció General de Política Lingüística o equivalent.
Es valorarà:
  • Postgrau o Màster en MBA.
  • Experiència en gestió d’equips.
  • Experiència en la creació d’una nova marca, en la implementació d’un PIV, i en experiències de senyalització.
  • Coneixement i experiència en la creació de plataformes de TV i de gestió de continguts.
  • Coneixements d’eines tecnològiques relacionades amb CRM, plataformes digitals i desenvolupament web.
  • Coneixements del sector Salut
Contractació:
  • Jornada: Completa.
Les persones interessades que compleixin els requisits poden presentar el seu currículum a l’adreça de correu electrònic jespin@mktcom.cat. A l’assumpte del correu cal especificar la referència “OT Cap de marketing i publicitat”.
[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies