Borsa de treball | Agència de publicitat & màrqueting digital busca comercial pel seu equip

Josep Espín,

Borsa de treball | Agència de publicitat & màrqueting digital busca comercial pel seu equip


Agència de publicitat & màrqueting digital del Vallès busca un comercial per a incorporar al seu equip. Treballarà mà a mà amb diferents departaments perquè les necessitats dels seus clients es duguin a terme amb els millors resultats. Les teves funcions seran
  • Captació de nous clients + gestió integral de comptes.
  • Planificació, desenvolupament i seguiment d'estratègies on i off.
  • Coordinació i implementació de les campanyes amb els diferents departaments implicats en cada projecte.
  • Reunió amb el client per a la recollida i elaboració del brífing, presentació de l'estratègia i seguiment dels resultats.
  • Elaboració de pressupostos.
Imprescindible!
  • Residir en la zona del Vallès Occidental.
  • Permís de conduir B1.
  • Predisposició per a desplaçar-se amb moto d'empresa.
Valorem positivament
  • Experiència prèvia en el sector de la publicitat i gestió de comptes publicitaris.
  • Coneixements en màrqueting i estratègia publicitària *on i *off.
  • Coneixement de l'entorn empresarial de Sabadell i voltants.
S'ofereix
  • Jornada completa
  • De dilluns a dijous de 9 a 18h, divendres de 8 a 15h
  • Paquet retributiu fix + Comissions
  • Treball presencial a Sabadell

Si creus que ets la persona adequada pots enviar el teu CV amb la referència: comercial agència de publicitat al correu jespin@mktcom.cat.

[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies