Borsa de treball | Agència de publicitat & màrqueting digital busca comercial pel seu equip

Josep Espín,

Borsa de treball | Agència de publicitat & màrqueting digital busca comercial pel seu equip


Agència de publicitat & màrqueting digital del Vallès busca un comercial per a incorporar al seu equip. Treballarà mà a mà amb diferents departaments perquè les necessitats dels seus clients es duguin a terme amb els millors resultats. Les teves funcions seran
  • Captació de nous clients + gestió integral de comptes.
  • Planificació, desenvolupament i seguiment d'estratègies on i off.
  • Coordinació i implementació de les campanyes amb els diferents departaments implicats en cada projecte.
  • Reunió amb el client per a la recollida i elaboració del brífing, presentació de l'estratègia i seguiment dels resultats.
  • Elaboració de pressupostos.
Imprescindible!
  • Residir en la zona del Vallès Occidental.
  • Permís de conduir B1.
  • Predisposició per a desplaçar-se amb moto d'empresa.
Valorem positivament
  • Experiència prèvia en el sector de la publicitat i gestió de comptes publicitaris.
  • Coneixements en màrqueting i estratègia publicitària *on i *off.
  • Coneixement de l'entorn empresarial de Sabadell i voltants.
S'ofereix
  • Jornada completa
  • De dilluns a dijous de 9 a 18h, divendres de 8 a 15h
  • Paquet retributiu fix + Comissions
  • Treball presencial a Sabadell

Si creus que ets la persona adequada pots enviar el teu CV amb la referència: comercial agència de publicitat al correu jespin@mktcom.cat.

[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies