BizBarcelona: 30 i 31 de maig de 2018

Josep Espín,

BizBarcelona: 30 i 31 de maig de 2018


Saló BizBarcelona: Dimecres i dijous 30 i 31 de maig de 2018 Recinte Montjuïc, Fira de Barcelona Els dies 30 i 31 de maig de 2018 se celebrarà una nova edició del BizBarcelona, que tindrà lloc a la Fira de Barcelona. El saló genera oportunitats de negoci, facilita el networking, i posa a l'abast dels visitants les noves eines empresarials i vies de finançament. Impulsa la transformació del teu negoci des de totes les vessants. Coneix les últimes novetats i claus de l'èxit empresarial per a la transformació dels negocis de la mà dels speakers més destacats. Els membres del Col·legi es poden acreditar en el següent enllaç sense cap cost.  Per accedir demana  el teu codi de descompte al Col·legi enviant un correu a jespin@colpublirp.com. Networking interprofessional: Dimecres 30 de maig de 10 a 13 h Palau 1. Recinte Firal Montjuïc  El proper dimecres 30 de maig tindrà lloc el networking interprofessional BizBarcelona, una jornada única dirigida exclusivament a professionals membres del Col·legi i empreses, amb l'objectiu de generar col·laboracions conjuntes i negoci. Pots apuntar-te a la sessió de networking fent clic en aquest enllaç.[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies