Barcelona International PR Meeting #6

Josep Espín,

Barcelona International PR Meeting #6


Call of Papers: Developing Public Relations: Entertainment, ethics, innovation, teaching, and territories

Barcelona International PR Meeting #6 Dies 29 i 30 de Juny, 2016

Barcelona International PR acaba de comunicar el call for papers d’enviament d’abstracts per al Congrés Internacional de Relacions Públiques Barcelona PR Meeting #6.

Està organitzat per la Universitat Oberta de Catalunya (UOC), juntament amb la Universitat de Waikato (Nova Zelanda) i la Universitat Pompeu Fabra (UPF).

Per aquesta propera edició serà benvingut tot aquell contingut que tingui a veure amb el desenvolupament de les Relacions Públiques contemporànies entorn a les àrees d’entreteniment, ètica, innovació, territoris o ensenyament.

Per una banda, en relació a l’entreteniment, la organització et suggereix desenvolupar idees o pràctiques necessàries que puguin ser un avantatge competitiu per operar, o com les relacions públiques han servit com a eina d’entreteniment fent ús de diferents figures de la televisió o política, i que necessiten una actualització continua per tal d’adaptar-se al seu context.

En relació a l'ètica, et recomana que argumentis que han fet bé les RRPP i que poden fer de millor. També, reflexionar si existeixen noves perspectives o pràctiques que puguin ser importades a les relacions públiques.

En l’àrea de la innovació, descriure si hi ha hagut història en l’aplicació d’aquesta en les relacions públiques i argumentar possibles noves direccions. O bé, que poden aprendre o adaptar les RRPP en termes d’innovació procedents d’altres camps.

En ensenyament, que hi ha de nou offline i online i com s’hauria de compartir i avaluar. Com l’ensenyament en aquest sector podria ser millor i quines diferències significatives existeixen amb els mètodes d’altres països.

Respecte als territoris, avaluar com les relacions públiques han de sobreviure i actuar davant d’amenaces com ara els danys en la imatge d’una organització i com afecta en la seva reputació.  Com a les RRPP els hi agradaria ocupar territoris desconeguts o bé, els que estan ocupats per altres disciplines. També, com les RRPP haurien de fer front a les amenaces i gestionar les oportunitats que els hi ofereix el social media.

Consulteu:https://www.marquetingicomunicacio.cat/wp-content/uploads/2015/10/CFP_BCNmeetingPR2016.pdf Estructura del abstract.

Teniu fins el 15 de febrer per enviar els vostres abstracts, i el 22 del mateix mes rebreu una notificació d’acceptació. La llengua del congrés serà l’anglès i per tant, tots els abstracts i les presentacions hauran de ser en aquesta llengua.

Per a més informació, podeu consultar la web del congrés: http://symposia.uoc.edu/prconference o escriure un e-mail a  prconference@uoc.edu

No et perdis aquesta oportunitat i participa!

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies