Assessorament - Cambra de Comerç de Barcelona


Si estàs col·legiat, la Cambra de Comerç de Barcelona t’ofereix assessorament professional i internacional.

Aquest assessorament té com a objectiu poder orientar als nostres col·legiats en els seus projectes i iniciatives. Un programa que servirà per aportar una visió completa, que pot ser internacional o no. El programa de guia professional, és el següent:

1. Primer de tot, concertar una entrevista individual amb el col·legit per establir el punt de partida o inici.

2. Per aquells casos que no estan tan desenvolupats, s’elaborarà un programa (Creem) amb els punts bàsics per iniciar una activitat en general (2 hores aprox).

3. Per a altres casos ja enfocats, i/o els que han passat pel punt 2; es concertarà una sessió de 6 hores en 4 càpsules (Accelera), la darrera adaptada per focus internacional. (Als col·legiats que vulguin aprofundir se’ls informarà de les possibilitats que tenen, també assessorament internacional específic si el perfil s’adequa.)

4. Si s’escau i el projecte del col·legiat necessita un punt afegit, se li pot oferir un mentoring (4-5 sessions personals aprox.) per tal de fer una diagnosi en detall (Canvas) i orientar el seu projecte. (A un preu especial d’uns 300€)

5. Per l’execució del projecte existent i/o consolidar-lo, es pot oferir un acompanyament amb dos tècnics (Programa Consolida) que serà portat a terme personalment i per dos tècnics (a un preu especial d’uns 440€)

Per a més informació, contactar amb el Col·legi: tel. 93 451 30 69 // mail.jespin@colpublirp.com

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies