Ametller Origen, Premi Impacte Comercial

Josep Espín,

Ametller Origen, Premi Impacte Comercial


Premi Impacte Comercial 2017: Ametller Origen  Vídeo dels finalistes dels Premis Impacte 2017 de la categoria comercial. Ametller Origen va ser escollit guanyador en la categoria comercial per la seva estratègia de marca, màrqueting relacional, comunicació i accions en el punt de venda. Aquesta marca d'alimentació global integra la producció agrícola, l'elaboració i la comercialització, amb l'objectiu de millorar l'alimentació i la salut de les persones. La seva comunicació es basa a fer pedagogia sobre l'alimentació i la salut als clients. Des del punt de venda, on els productes estan organitzats segons la piràmide alimentària, fins a les visites als seus camps, tallers... Totes les seves accions comunicatives es planifiquen i executen pel seu propi departament de comunicació. Combinant la seva estratègia de marca, la comunicació, les accions de relacions públiques i la seva publicitat, han aconseguit posicionar una marca desconeguda fa tan sols cinc anys i consolidar-la i dotar-la d'un significat, valors i d'una identitat pròpia. Els altres finalistes de la categoria comercial van ser:
  • Audi, gràcies a la seva campanya La muñeca que eligió conducir per presentar el seu nou model Audi R8. Aquesta campanya destaca per la seva creativitat, producció i èxit de l’acció que reflexiona sobre els estereotips de gènere en les joguines. L'agència Proximity Barcelona està a rere d’aquesta potent campanya de comunicació.
  • Gas Natural, per "Cinergía", que uneix cinema i eficiència energètica. Una proposta que va més enllà de la pura campanya de sensibilització. És una acció realitzada gràcies a un equip multidisciplinar i transmèdia capaç de crear una acció de storytelling sorprenent que captiva el públic i anticipa una nova manera de relacionar-se i connectar marques i persones. Arena Media i El Terrat són els responsables de tirar endavant les accions de Cinergía.
Pots veure el vídeo dels finalistes dels Premis Impacte 2017 de la categoria comercial aquí.[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies