Això és una paret pública! El crit del carrer

Josep Espín,

Això és una paret pública! El crit del carrer


Avui, 19 d'octubre de 2017 a les 19:30h, es realitza al Disseny Hub de Barcelona la inauguració de l'exposició "Això és una paret pública!" per David Torrents i Marc Martí. L'exposició inicia el Festival Marc Martí, l'any que es celebren el 40è aniversari d'existència, i reflexiona sobre l'ús de les tradicionals columnes publicitàries comunament conegudes com "pirulís". Aquestes columnes existeixen a Barcelona des de finals del segle XIX i en els últims anys han anat desapareixent de la via pública de la ciutat. En l'exposició, que compta amb la col·laboració de BCD, es vol reivindicar la importància d'aquests elements de mobiliari urbà, explicant un aspecte poc conegut: aquestes columnes són públiques a Barcelona i per fer-ne ús no cal demanar permís a ningú. Són «parets» públiques reservades a la ciutadania. Un fet que la majoria de la població desconeix. En aquest marc, s'ha convidat a set dissenyadors a fer una intervenció per expressar la importància d'aquest element urbà. Els dissenyadors que exposaran seran Mario Eskenazi, Twopoints.net, Andreu Balius, Raúl Goñi, David Ricart, Ladyssenyadora i David Torrents & Jacqueline Molnár. A més a més, Marc Martí situarà a l'espai del Disseny Hub Barcelona vuit rèpliques de les columnes dissenyades per Tonet Sunyer sobre la base dels seus plans de 1991. Amb l'exposició es vol recordar que als carrers tothom té dret a penjar cartells per expressar la seva opinió i a Barcelona els «pirulís» són els espais dedicats a aquest acte. La mostra vol reivindicar també la importància del cartell en una ciutat mediterrània com Barcelona, on els missatges d'expressió col·lectiva són constants en l'àmbit urbà. Una altra de les funcions de l'exposició serà activar la connexió entre museu i carrer per explicar la realitat del cartell contemporani. L'exposició es podrà visitar des del 20 d'octubre fins al proper 12 de novembre a l'edifici Disseny Hub Barcelona.[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies