Festa d'Estiu 2017

Josep Espín,

Festa d'Estiu 2017


Festa d'Estiu 4a edició dels Premis Impacte Dimecres, 19 de juliol del 2017 Consulta Video-Resum Festa d'Estiu 2017  Imatges de l'entrega de premis Imatges de la Festa d'Estiu.   El 19 de juliol el Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat la Festa d'Estiu 2017. La vetllada s'ha iniciat amb el nomenament de Membre d'Honor del Col·legi que aquest any ha rebut Isaac Marcet, fundador de PlayGround. A continuació s'han lliurat els Premis del concurs de Joves Creatius per les campanyes presentades per prevenir el consum d'alcohol en poc espai de temps, el que es coneix amb bingedrinking, una pràctica que duen a terme els més joves. El 1r Premi ha estat per Carla Llinàs Izquierdo i Ricard Aparicio Castillo per la campanya amb el lema "La teva última història". El 2n Premi se l'ha endut Mª Àngels Gutiérrez per la seva campanya "Diaridunabingedrinker". El 3r Premi l'ha rebut Adrian Rull per la campanya "Ballar és més divertit si saps amb qui” A continuació s'han desvetllat els guardonats dels Premis Impacte 2017 que aquest any han estat seleccionats per votació popular a partir de la proposta de campanyes finalistes realitzades per un jurat format per prestigiosos professionals del sector que formen part activa de l'avantguarda de la comunicació. Premi Impacte Comercial:  Ametller Origen, per la seva estratègia de marca, comunicació, màrqueting relacional i accions en el punt de venda. Finalistes: Audi, per la seva campanya "La muñeca que eligió conducir" per presentar el seu nou model Audi R8. Gas Natural Fenosa, per Cinergía, on uneix cinema i eficiència energètica.   Premi Impacte Social:  Casa Batlló, per la seva campanya Drac&Roses, realitzada en favor del Banc de Sang i Teixits. Una campanya de relacions públiques que uneix Patrimoni Cultural a una acció disruptiva que apropa la història arquitectònica a la donació de sang i a la solidaritat. Finalistes: Agència Catalana de Turisme, per l'acció al voltant del concepte "Catalunya Experience" Oxfam Intermon, pel TrialWalker, com a esdeveniment esportiu per recaptar donatius.   Premi Impacte Innovació:  #mamashopper de Deliberry, pel desenvolupament d'un concepte creatiu al voltant d'un nom per fer-lo fàcil, memorable i atractiu. Finalistes: Tviso, per la seva aposta en la innovació tecnològica pel servei de comparativa i personalització de  l'oferta dels canals de les plataformes de streaming. Vilynk, per la tecnologia desenvolupada per indexar i etiquetar vídeos a internet el que permet incrementar l'engagement i el click-throug.   La vetllada organitzada pel Col·legi va ser encapçalada per la nostra degana Rosa Romà i va comptar amb Jordi Sellas com a presentador. La Festa d'Estiu és la festa més important del sector que reuneix un important nombre de professionals de la publicitat i les relacions públiques en un bon ambient, bona música i una excel·lent excusa per fer networking.   Sobre el jurat: Els membres del Jurat de la 4a edició dels Premis Impacte han estat:
  • Mercè Balañá, sòcia directora Ulled Comunicació i secretària de la Junta de Govern del Col·legi.
  • Marc Casanovas, director de Comunicació d'Ogilvy.
  • Victor Curto, director creatiu executiu de Won Quin Team i vicedegà de Publicitat del Col·legi.
  • Marc Elena, CEO Adsamurai.
  • Victor Gutierrez, head of strategy and innovation d’Havas Media.
  • Oscar Iniesta, director general d’Arenalia Comunicación i vicedegà de Relacions Públiques del Col·legi.
  • Àlex Marquina, director comercial i mitjans digitals CCMA i membre de la Junta de Govern del Col·legi.
  • Marc Martí, gerent de Marc Martí i membre de la Junta de Govern del Col·legi.
  • Mabel Mas, directora general de Negoci de TimeOut i membre de la Junta de Govern del Col·legi.
  • Gerard Olivé, founder & chairman de BeRepublic.
  • Marc Puig, soci-director de Branding Time Agency i membre de la Junta de Govern del Col·legi.
  • Daniel Reyes, director de màrqueting CCMA.
  • Rosa Romà, directora de Màrqueting, Comunicació i RSC de l’Hospital Vall d’Hebron i degana del Col·legi.
  • Aleix Satorras, CEO d’Evil Love.
  • Jordi Urbea, director general d'Ogilvy.
 [:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies