2a Ronda Concurs Art vs Copy Escola Complot.

Josep Espín,

2a Ronda Concurs Art vs Copy Escola Complot.


Torna el Concurs d'Art vs Copy amb el qual podràs guanyar una Beca 100% en cursos de 3 mesos de direcció d'Art o Redacció Creativa que comencen a l'abril de 2018. A la primera edició els Copys es van imposar, en aquest 2º Round els Arts van amb tot per la revenja. Com participar? – Hauràs d'explicar què representa per a tu “la Creativitat”. Demostra-ho de la manera que millor sàpigues i converteix-te en un #Comploter completament gratis. – Si vas amb els Arts, representa-ho amb imatges. Si vas amb els Copys, hauràs d'utilitzar les paraules (no més de 1.000). Sigues creatiu i tindràs més possibilitats de guanyar! – Si fas un vídeo, puja-ho al teu compte de YouTube i posa-ho en format OCULT. Si es tracta d'una gràfica, envia-la a l'e-mail  que indiquem en el següent punt. No hauria de pesar més de 2MB. – Envia el teu enllaç o gràfica a aquest email amb l'assumpte: “Vaig amb els Copys”, en cas que juguis per a aquest equip o “Vaig amb els Arts” en cas que el teu siguin les imatges. Tindràs temps d'enviar la teva peça fins al 02 de Febrer de 2018 a les 23:59h (GMT+1). – El 05 de Febrer de 2018 es donarà a conèixer el guanyador de la Beca 100% per al Curs Direcció d'Art o Redacció Creativa. Més info al link[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies