2a Ronda Concurs Art vs Copy Escola Complot.

Josep Espín,

2a Ronda Concurs Art vs Copy Escola Complot.


Torna el Concurs d'Art vs Copy amb el qual podràs guanyar una Beca 100% en cursos de 3 mesos de direcció d'Art o Redacció Creativa que comencen a l'abril de 2018. A la primera edició els Copys es van imposar, en aquest 2º Round els Arts van amb tot per la revenja. Com participar? – Hauràs d'explicar què representa per a tu “la Creativitat”. Demostra-ho de la manera que millor sàpigues i converteix-te en un #Comploter completament gratis. – Si vas amb els Arts, representa-ho amb imatges. Si vas amb els Copys, hauràs d'utilitzar les paraules (no més de 1.000). Sigues creatiu i tindràs més possibilitats de guanyar! – Si fas un vídeo, puja-ho al teu compte de YouTube i posa-ho en format OCULT. Si es tracta d'una gràfica, envia-la a l'e-mail  que indiquem en el següent punt. No hauria de pesar més de 2MB. – Envia el teu enllaç o gràfica a aquest email amb l'assumpte: “Vaig amb els Copys”, en cas que juguis per a aquest equip o “Vaig amb els Arts” en cas que el teu siguin les imatges. Tindràs temps d'enviar la teva peça fins al 02 de Febrer de 2018 a les 23:59h (GMT+1). – El 05 de Febrer de 2018 es donarà a conèixer el guanyador de la Beca 100% per al Curs Direcció d'Art o Redacció Creativa. Més info al link[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies