Existeix transparència entre anunciant i agència?

Josep Espín,

Existeix transparència entre anunciant i agència?


  Existeix transparència entre anunciant i agència? Dijous, 25 d'octubre  de 2018 a les 09.00 h  Check-in d’assistents de 08.30 a 09.00 h. L’acte finalitza a les 10.30 h. Palau Robert  (Pg. de Gràcia, 107. Barcelona) La transparència en la relació entre agències anunciants s'ha convertit en un factor clau en la construcció de confiança i fidelitat entre aquests tipus d'empreses. Els clients són cada cop més exigents en entendre el detall de en què es destina cada euro de la seva inversió, per assegurar la productivitat d’aquesta i poder mesurar correctament el seu retorn, interès esperonat especialment durant el període de crisi amb la conseqüent restricció de pressupostos de màrqueting disponibles. Aquestes demandes han obligat tant a les agències creatives com a les de mitjans a implementar canvis en la relació amb els anunciants per donar resposta a aquesta situació i assegurar la transparència demandada. I si a més a més, afegim el procés de transformació digital en el qual estan immersos els anunciants, ens trobem amb un marc d'entesa obligatòria on la transparència sembla ser fonamental per l'èxit en la relació entre aquestes empreses. El 25 d'octubre posarem a debat aquestes i d'altres qüestions que puguin sorgir en la sessió moderada per Marta Catasús, experta en estratègia de mitjans i en la que comptarem amb Carles Bosch, director de Mitjans i CRM de Danone i representant de l'Asociación Española de Anunciantes (aea), Carla Tortosa, directora de McCann Barcelona i Rosa Gil, directora d'Ebiquity Barcelona. Carles Bosch, @boschsca Director de Mitjans i CRM de Danone Carlos Bosch *Sansa, barceloní i molt periquito, després de cursar la Llicenciatura en ADE i MBA per ESADE porta 20 anys en llocs de responsabilitat en màrqueting en empreses i marques capdavanteres, com Colhogar, Reckitt Benckiser i Danone. És el director de Mitjans de Danone des de 2007, però prefereix presentar-se com a director de connexions perquè tots els touchpoints de màrqueting recauen sobre la seva responsabilitat, ja que com ell diu “Digital is not only Media and Media is not only Digital”. D'altra banda, és un membre destacat de l'AEA, sent membre del Comitè Executiu d'aquesta i president del Grup de Televisió dins del Fòrum de Mitjans de l'AEA. Ha estat Jurat dels premis Eficàcia, membre de la comissió Tècnica de l'AIMC, de la Junta Directiva d'Autocontrol, etc.   Carla Tortosa Directora de McCann Barcelona Actualment Directora de McCann Barcelona, vaig passar els meus primers 7 anys en anunciants de Gran Consum com Henkel, Kellogg’s o Myrurgia (ara part del Grup PUIG). Des de 1999 ja centrada en el món de l’agència creativa, he passat per McCann i EURORSCG (ara HAVAS), centrant el gruix de la meva carrera en el departament de Planificació Estratègica, i treballant amb marques com totes les de Reckitt, Nestlé, Vueling, Port aventura, .... Cada marca, cada categoria i cada client són per a mi un nou repte i una nova font d’aprenentatge, que mai em cansaré d’anar incorporant a la meva vida.   Rosa Gil, Linkedin  Directora d'Ebiquity Barcelona. Més de 25 anys d'experiència en el sector dels mitjans. Va iniciar la seva trajectòria treballant a agències de mitjans com a planificadora a Publicitària Catalana i directora de planificació a Publicitas y Mediating. En els darrers anys s'ha centrat en el sector de la consultoria i auditoria de mitjans començant a Media Audits, com a directora de comptes en la primera companyia de l’àmbit de la consultoria de mitjans que es va consolidar a nivell internacional. Va continuar en el mateix sector a l'empresa Accenture i posteriorment va ser cofundadora d'Espanya de l'empresa Media Value oferint també serveis de consultoria a un ampli ventall d’anunciants de diferents sectors. Des de 2010 es va incorporar a Ebiquity empresa líder a nivell global en l’àmbit de la consultoria de màrqueting a on ocupa el càrrec de directora de l'oficina de Barcelona.   Si t'has perdut alguna sessió, tens l'oportunitat de llegir la informació sobre els actes, accedir als 10 punts clau i veure les imatges i els vídeos a través dels següents enllaços: #14. L'exterior avui: reptes i futur #13. Music Inspiration: màrqueting, comunicació i estratègies de la indústria musical #12. Social Media Marketing on Retail! #11. Valors de marca. Marca amb valors #10. Continguts col·laboratius: el poder de la co-creació a l'era digital.  #9. Platform revolution #8. Sponsored Experiences #7. Design Thinking! #6. La comunicació en l'era de la postveritat #5. Narrativa transmèdia: una nova manera de comunicar #4. Influencers: Mite o realitat #3. Transformació digital i multicanalitat #2. Ecosistema Start-up: un impuls pel màrqueting del segle XXI. #1. David contra Goliat: la comunicació que funciona més enllà de convencionalismes[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies