Xerrada sobre el Neuromàrqueting


Xerrada de Pere Navalles Neuromàrqueting. La neuro-investigació aplicada a la publicitat. Dimecres, 20 de maig de 2015

Durant la xerrada-networking de dimecres 20 de maig al restaurant Sagardi, Pere Navalles (Director en Navalles, S.L. i Director del Màster de Neuromàrqueting UAB) va parlar sobre el neuromàrqueting, que és la ciència que investiga el comportament del consumidor.

Es tracta d’una tècnica que avui en dia hauria de ser pròpia de les agències de publicitat i comunicació, doncs permet conèixer quines són les raons o motivacions que tenen les persones en el moment d’indicar la preferència cap a una marca o un producte.

Va destacar la importància que té donar una resposta científica al perquè comuniquem com ho fem; cal demostrar que si col·loquem un lineal d’una manera o el packaging és d’un color concret, és perquè de veritat funciona.

Com a professionals de la publicitat i la comunicació, hem d’intentar donar resposta amb el neuromàrqueting a qüestions com per què les decisions que es prenen no són sempre les més previsibles o com influeixen els processos del subconscient.

En definitiva, s’ha de trencar amb els mites i les suposicions, i començar a fer investigacions reals que justifiquin la presa de decisions a l’hora de, per exemple, llançar un producte o crear un eslògan per una marca.

Un cop finalitzat el col·loqui, després d’un torn de preguntes, Sagardi va oferir als assistents una copa de vi i unes tapes.

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies