Xerrada - Networking SAGARDI amb Pere Navalles

Josep Espín,

Xerrada - Networking SAGARDI amb Pere Navalles


Xerrada - Networking SAGARDI Neuromàrqueting. La neuro investigació aplicada a la publicitat. A càrrec de Pere Navalles, Co-director Olmarcat. Director del Màster de Neuromàrqueting UAB. Director en Navalles, S.L. Dimecres, 20 de maig de 2015 De 19 a 21 h. SAGARDI (Muntaner, 70-72) El neuromàrqueting és la investigació del comportament del consumidor, el coneixement de les decisions que prenem en el moment d'indicar la preferència cap a una marca o un producte. Intenta donar resposta a qüestions com per què les decisions que es prenen no són sempre les més previsibles o com influeixen els processos del subconscient. En definitiva, el neuromàrqueting és la ciència que ens ajuda en la presa de decisions a l'hora de, per exemple, llançar un producte o crear un eslògan. Sobre Pere Navalles Linkedin Llicenciat en Ciències de la Informació. Doctor en Comunicació Àudio i Publicitat, professor màrqueting UAB, publicitari i investigador en Neuromàrqueting i comunicació. També és Director del Màster en Neuromàrketing de la UAB i Director de Navalles SL. Inscripcions: La inscripció és gratuïta i cal fer-ho a través del següent formulari.   Al finalitzar l'acte prendrem una copa de vi per gentilesa de SAGARDI

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies