Xatbots: la interacció amb els usuaris

Josep Espín,

Xatbots: la interacció amb els usuaris


Xatbots: la interacció amb els usuaris Dijous, 28 de novembre de 2019 a les 9.00 h  L’acte finalitza a les 10.30 h. Palau Robert (Pg. de Gràcia, 107. Barcelona)   Vivim en un món on la tecnologia avança a gran velocitat. De ben segur que has interactuat darrera d’una pantalla amb una persona que no coneixes, com si es tractés d'un amic, ja sigui per ajudar-te a realitzar una compra, per trucar a la teva parella mentre condueixes, i fins i tot per queixar-te d'una transacció mal feta.  Sí, estem parlant del xatbot, el software d'intel·ligència artificial (IA) que té com a objectiu accelerar i promoure la relació bidireccional amb el nostre client i que ens ajuda a millorar l'experiència amb l'usuari.  Què és amb exactitud doncs aquest programa informàtic que, per la seva natura sembla molt llunyà, però cada cop és més present als nostres dies? Quines aplicacions i beneficis per a empreses o clients? I quin és el futur d’aquesta humanització aplicada a la tecnologia?  Aquestes i altres qüestions les posarem a debat en la propera sessió moderada per Maties Ramos, membre de la comissió executiva d’expansió, transformació digital, màrqueting i comunicació del Col·legi,  i en la que comptarem amb Juan Antonio Robles, cofunfador i vicepresident a Adsmurai; Alberto Linares, cofunder i innovation manager a Everywoah i María-Jesús Alonso, del departament de màrqueting de la UOC.   juan_robles Juan Antonio Robles Cofounder i Vicepresident a @Adsmurai Juan Antonio Robles, natural de Reus, va néixer quan Internet i l'iPhone formaven part dels relats de ciència-ficció. Pioner a arrencar projectes web en un dels primers proveïdors d'Internet a mitjan 90. Després de continuar amb la seva formació en la Facultat d'Informàtica de la UPC a Barcelona, s'uneix a Oracle com a consultor amb Internet sempre en el punt de mira. Després d'uns anys a Barcelona decideix tornar a Reus per a treballar en una empresa municipal com a consultor en programari empresarial. Molts anys després decideix tornar a aterrar al món tecnològic i gràcies als excompanys de la seva època en Oracle torna a Barcelona per a arrencar projectes de Portals Web i Comerç Electrònic. Finalment, i des de fa 6 anys, Adsmurai va entrar en escena, la startup que va fundar al costat de Marc Elena i Otto Wust. Adsmurai és l'únic partner a Espanya que treballa amb Facebook, Google, Twitter, Pinterest, Snap i VK.  Actualment, Juan Antonio Robles, es dedica a la direcció i la part d'integració de les àrees de producte i comercials amb el client. La seva vida gira al voltant de Adsmurai i dels dos pilars que li donen suport, el seu fill Amol i la seva dona Sonia.   alberto_linares Alberto Linares (@Albestio) Cofounder i Innovation Manager a @everyw0ah

Estrateg digital i especialista en projectes AR per a marques. Va fundar Everywoah en 2017 amb el suport de Mobile World Capital, i dirigeix un equip de desenvolupadors especialitzats en la creació de fan-experiences en Instagram, Facebook i Messenger, sent el primer equip europeu seleccionat per Facebook per a participar en la plataforma Spark AR.

Ha coordinat el desenvolupament de campanyes AR per a UMG, Warner Music, Sony Music, Manchester City FC, Nestlé, Puma i Desigual entre altres, havent llançat projectes en Messenger, Whatsapp, Instagram, Snapchat i Facebook. Es considera un professional extravertit i viatger curiós, sempre obert a explorar noves tendències i mercats.   María-Jesús Alonso (@mjalonso) Departament de màrqueting a @UOCuniversitat María-Jesús Alonso és una professional Llicenciada en Recerca i Tècniques de Mercat per la Universitat Oberta de Catalunya i diplomada en Ciències Empresarials per la Universitat Pompeu Fabra. Va continuar la seva formació amb un postgrau en Màrqueting Estratègic i un altre de Direcció de Projectes Web per la UPC i un postgrau en Social Media Strategy per la UOC. Ha desenvolupat diferents projectes innovadors en l’àmbit digital en diferents empreses. Actualment és responsable de la planificació estratègica de les campanyes en xarxes socials, en màrqueting de continguts i en la col.laboració amb “influencers” a la Fundació per a la Universitat Oberta de Catalunya amb una visió àmplia. Es considera una persona amb una ment oberta, disposada a aprendre, equivocar-se i millorar.  [:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies