World Marketing Festival

Josep Espín,

World Marketing Festival


World Marketing Festival  Del 27 al 30 de juny de 2016 

Barcelona es converteix en la capital del marketing del 27 al 30 de juny. La programació del #WMFBcn inclou 21 tallers, l'entrega dels Marketing Leaders Awards i una trobada, el Barcelona Marketing Meeting, amb més de 700 assistents, que reunirà als principals exponents del marketing de tota Europa.

Ja estàn obertes les inscripcions als 21 tallers que composen la programació de Markethink i que tindran lloc per tota la ciutat de Barcelona.

Art, cultura, pymes, inbound i entorns globals són algunes de les temàtiques sobre les que s'aplicarà el marketing als tallers.

Alguns d'aquests tallers són:

- Packaging, decisió final. Veure taller
- Noves tecnologies aplicades al Marketing. Veure taller
- Branded Content: l'experiència de turismo de Canarias. Veure taller
- La transformació digital de les estratègies de marketing tradicional. Veeure taller
- Digitalitza el teu Marketing: crea experiències úniques per al teu client "digital". Veure taller

Entrega dels Marketing Leaders Adwards el proper dijous 30 de juny a l'Auditori de Barcelona. Els membres del Col·legi poden accedir gratuïtament, demana la teva invitació a jespin@colpublirp.com

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies