Workshop La Salle: Com convertir-te en un líder digital?

Josep Espín,

Workshop La Salle: Com convertir-te en un líder digital?


Divendres, 10 de novembre de 2017. La Salle Campus Barcelona URL. (Lluçanès, 43) Com a managers i directius de l'era digital, hem d'estar preparats per liderar equips en entorns d'incertesa i aplicar solucions innovadores, creatives i tecnològiques. Per aquest motiu, l'Executive EMBA et convida al workshop "Com convertir-te en un líder digital?", el proper divendres, 10 de novembre, de 18:00h a 21:00h a l'Aula Magna de l'edifici Lluçanès de La Salle - URL. La jornada serà impartida per Lluís Soldevida i Jordi Gili. Soldevila és consultor i formador en actituds d'alt rendiment. Ha desenvolupat la major part de la seva trajectòria professional al Deutsche Bank Group a set països diferents. En l'actualitat, compagina la seva activitat professional amb la docència. A més, és autor de publicacions d'èxit sobre desenvolupament professional i col·labora en el programa TIPS de RTVE. Jordi Gili és director general d’Execus, líder en consultoria i formació en Integració en Social Selling. Gili és un reconegut influencer en Social Selling i Transformació Digital a Vendes, a més de participar com a conferenciant al World Sales Fòrum, BDigital Global Conference o la Digital Business World Congress. A més, és el primer partner a Europa de LinkedIn Sales Solutions. Programa 18h Benvinguda Institucional, Per Lluís Font, director Executive MBA. 18:15h Workshop: Com convertir-te en un Líder Digital?
  • Tu qui ets? Per afrontar l'era digital, hem d'estar disposats a prendre la iniciativa del procés, començant per saber qui som (amb rigor i metodologia).
  • Lideratge Digital Liderar en un entorn digital significa esdevenir un Thought Leader en el teu nínxol.
  • Actituds d'alt rendiment Descobreix les quatre actituds per assolir l'èxit en els teus projectes.
  • La tàctica de l'èxit 10 passos d'èxit per convertir-te en un líder digital.
  • La llei de l'acció Com portem tot el que hem après avui a l'acció.
Les places són limitades. No t'ho perdis! Inscriu-te aquí.[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies