Workshop La Salle: Com convertir-te en un líder digital?

Josep Espín,

Workshop La Salle: Com convertir-te en un líder digital?


Divendres, 10 de novembre de 2017. La Salle Campus Barcelona URL. (Lluçanès, 43) Com a managers i directius de l'era digital, hem d'estar preparats per liderar equips en entorns d'incertesa i aplicar solucions innovadores, creatives i tecnològiques. Per aquest motiu, l'Executive EMBA et convida al workshop "Com convertir-te en un líder digital?", el proper divendres, 10 de novembre, de 18:00h a 21:00h a l'Aula Magna de l'edifici Lluçanès de La Salle - URL. La jornada serà impartida per Lluís Soldevida i Jordi Gili. Soldevila és consultor i formador en actituds d'alt rendiment. Ha desenvolupat la major part de la seva trajectòria professional al Deutsche Bank Group a set països diferents. En l'actualitat, compagina la seva activitat professional amb la docència. A més, és autor de publicacions d'èxit sobre desenvolupament professional i col·labora en el programa TIPS de RTVE. Jordi Gili és director general d’Execus, líder en consultoria i formació en Integració en Social Selling. Gili és un reconegut influencer en Social Selling i Transformació Digital a Vendes, a més de participar com a conferenciant al World Sales Fòrum, BDigital Global Conference o la Digital Business World Congress. A més, és el primer partner a Europa de LinkedIn Sales Solutions. Programa 18h Benvinguda Institucional, Per Lluís Font, director Executive MBA. 18:15h Workshop: Com convertir-te en un Líder Digital?
  • Tu qui ets? Per afrontar l'era digital, hem d'estar disposats a prendre la iniciativa del procés, començant per saber qui som (amb rigor i metodologia).
  • Lideratge Digital Liderar en un entorn digital significa esdevenir un Thought Leader en el teu nínxol.
  • Actituds d'alt rendiment Descobreix les quatre actituds per assolir l'èxit en els teus projectes.
  • La tàctica de l'èxit 10 passos d'èxit per convertir-te en un líder digital.
  • La llei de l'acció Com portem tot el que hem après avui a l'acció.
Les places són limitades. No t'ho perdis! Inscriu-te aquí.[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies