UIC Barcelona, Partner Acadèmic

Josep Espín,

UIC Barcelona, Partner Acadèmic


El Col·legi  i la Universitat Internacional de Catalunya han subscrit un conveni de col·laboració que obre les portes als estudiants a l’entorn professional del sector de la comunicació. El Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya (Col·legi) i la Universitat Internacional de Catalunya (UIC Barcelona) han signat un conveni de col·laboració en el qual se senten les bases d'una mútua col·laboració en àmbits d'interès compartit per ambdues institucions. Així, UIC Barcelona s'incorpora al Col·legi com partner acadèmic, fet que li permetrà participar de forma plena de l'activitat i serveis que es promouen des del Col·legi. A més, un membre d'aquesta universitat passa a ser membre de ple dret del Col·legi. El conveni, a més, concreta l’organització d’una jornada sobre temes d’actualitat en l’àmbit de la Publicitat i les Relacions Públiques a més d’altres accions on convergeixin les finalitats d’ambdues institucions. L’esperit de col·laboració de l’acord preveu -en virtut dels canvis normatius experimentats pel Col·legi- la possibilitat que puguin ser membres del Col·legi els estudiants del grau en Publicitat i Relacions Públiques. A més, també s'estableixen avantatjoses condicions de col·legiació per als acabats de titular. Per la seva part, UIC Barcelona proporcionarà als membres del Col·legi facilitats per cursar els màsters/cursos/postgraus de la seva oferta formativa. Així mateix, tant UIC Barcelona com el Col·legi es comprometen a compartir informació sobre les activitats que realitzin i a difondre entre els seus membres aquelles que els puguin resultar d'interès.[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies