Triatló per l'Ocupació: Concurs remunerat per al disseny de Logo-Segell

Josep Espín,

Triatló per l'Ocupació: Concurs remunerat per al disseny de Logo-Segell


L'ADG-FAD col·labora en la convocatòria del concurs remunerat per al disseny del Logo-Segell de la Triatló per l'Ocupació, una iniciativa de caràcter social engegada per la Universitat Internacional de Catalunya amb la col·laboració de l'Agència Grey. Aquesta iniciativa pretén activar i conscienciar a la societat civil catalana sobre l'atur juvenil, una taxa dramàticament elevada al nostre país. Amb l'objectiu d'aconseguir que PIMES i entitats s'involucrin en un programa de creació d'ocupació per a joves, es posaran en marxa una sèrie d'activitats per tota Catalunya amb la col·laboració de TV3, entre d'altres. Aquesta iniciativa requereix de la creació d'un logotip-segell que identifiqui a les empreses adherides al programa i que pugui ser aplicat en diferents suports: papereria comercial, web, xarxes socials, imprès en packaging, productes, cartells, fulletons, etc. Per això, convidem a participar als professionals o equips de professionals del disseny i la comunicació visual que compleixin amb els següents requisits: - Residir a Catalunya - Ser menors de 32 anys - Trobar-se sense feina actualment Els interessats hauran d'enviar els seus books o portfolios a adg@adg-fad.org abans del 24 de novembre. Per a més informació i consulta de les bases, contacta amb nosaltres: adg@adg-fad.org / 93 256 67 67[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies