Premi Impacte Social

Josep Espín,

Premi Impacte Social


La campanya Tots tenim família, del Servei Català de Trànsit, guanya el Premi Impacte Social 2018

Vídeo dels finalistes dels Premis Impacte 2018 de la categoria social 

El Servei Català de Trànsit va guanyar, en la categoria social, gràcies al seu espot Tots tenim família, un emotiu anunci que intenta pal·liar el nombre de víctimes a la carretera mitjançant el concepte de Visió Zeró

Tots tenim família. A la carretera víctimes 0 és la campanya del Departament d’Interior i el Servei Català de Trànsit que transmet un missatge clar i rotund: és inacceptable qualsevol pèrdua de vides humanes en accident de trànsit.

La campanya fuig dels elements recurrents en aquest tipus d’accions comunicatives i se centra en els sentiments i les emocions que tenen persones anònimes quan s’imaginen la pèrdua d’un ésser estimat per un accident de trànsit. Així mateix, condueix a la reflexió sobre la importància que tenen totes les víctimes i, per tant, a la necessitat de voler arribar conjuntament  a la Visió Zero assumint una responsabilitat compartida.

La campanya es va emetre per televisió, ràdio, premsa, internet i cinema. La productora encarregada de l'espot ha estat MegaTV

Els altres finalistes són:

  • Mossos d'Esquadra i Protecció Civil per la seva gestió de comunicació de crisi davant el 17A: La gestió comunicativa durant els atemptats del 17 d’agost del 2017 a Barcelona i Cambrils va rebre els elogis de ciutadans i polítics.
  • Fundació Abertis, Suma tu Luz: És una campanya de conscienciació sobre el risc que suposa conduir després de consumir alcohol i altres drogues. Es va iniciar amb una acció, anomenada El Apagón que va consistir en paralitzar dues discoteques de Madrid i Barcelona per a reproduir un vídeo on es parlava de les fatals conseqüències que podrien tenir si conduien havent pres alcohol o altres substàncies.
[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies