Tendències en Màrqueting i Comunicació pel 2020

Josep Espín,

Tendències en Màrqueting i Comunicació pel 2020


Tendències en Màrqueting i Comunicació pel 2020

Dijous, 30 de gener de 2020 a les 9.00 h  L’acte finalitza a les 10.30 h. Palau Robert (Pg. de Gràcia, 107. Barcelona)

Començat el nou any 2020, des del Col·legi volem conèixer i compartir amb vosaltres quins són els nous comportaments socials que adopten els consumidors des d'una perspectiva sociològica i empresarial i quines són les tendències tecnològiques i digitals que es mouen a la xarxa per tal de tenir-ho en compte en les estratègies de màrqueting i comunicació en aquest 2020. A més, des d'una perspectiva global, debatrem sobre les innovacions del nostre sector.

Aquest mirador et permetrà enfocar les estratègies i plans de màrqueting i comunicació d'una forma més adequada i pròxima a la realitat actual dels consumidors i el mercat.

El pròxim 30 de gener tractarem aquestes qüestions en una sessió moderada per Àlex Marquina, vicedegà del Col·legi. Comptarem amb tres professionals experts en la matèria: Ana Reventós, responsable de Business Sociology i Canvis de Comportament de Consum a Labrand; Óscar Peña, Responsable d'Innovació, Estratègia i Transformació digital A Grey Espanya i Mònica Alonso, Partner and CEO a l'Institute of Next d'Infonomia.

foto-ana-reventosAna Reventós Business Sociology i Canvis de Comportament de Consum a Labrand  Responsable de Labrand en l’àrea de Business Sociology i Canvis de Comportament de Consum. També té una llarga experiència en estratègia de branding i comunicació, en especial relacionat al món de la cultura i el turisme. Llicenciada en Ciències de la Comunicació, postgrau en planificació estratègica per la URL i màster en màrqueting d’ESADE i de Gestió Cultural per la UB. capturaosccarpenaÓscar Peña (@oscarpeu) Responsable d'Innovació, Estratègia i Transformació digital a Grey Espanya Óscar Peña és el màxim responsable d'Innovació, Estratègia i Transformació digital a Grey Espanya, així com el responsable de desplegament i ús d'eines de marketing automation per tot Europa. Durant la seva carrera h atreballat per projectes digitals per marques com Banc Sabadell, e-LaCaixa, Banc Santander, TicketMaster, Medwinds, Revlon Pro, PortAventura, Ferrocarrils de la Generalitat (FGC), Seat, Volvo, Renault, Soler i Palau, Alianz, Domino's Pizza, Grupo Festina, Vodafone, Vileda o Universitat Oberta de Catalunya, entre d'altres. capturamonicalonsoMònica Alonso  Sòcia  i CEO a l’Institute Of Next d'Infonomia Actualment és sòcia  i CEO a l’Institute Of Next d'Infonomia, empresa dedicada a la consultoria en transformació i innovació de models de negoci. Mònica és una catalitzadora de la innovació i visualitza nous models de negoci a mig i llarg plaç. Ajuda a les empreses a construir els seus equips per la transformació i connectar-los amb altres empreses a través del projecte NEXT SOCIETY. En els darrers dos anys s’ha dedicat a construir ponts amb la incubadora TusStar de la Tshingua University de Beijing, Xina. La nostra ponent porta més de 30 anys d’experiència laboral al nostre sector i és sòcia de diferents start-ups com Urbiotica, Social Car, GoodGut, New Born Solutions i Made of Genes. Està interessada en l'impacte de la intel·ligència artificial i les humanitats en els negocis, així com en els canvis que es produiran per la  IoT i el 5G en la nostra manera d’organitzar-nos i fer empreses. És co-autora del llibre “30 Idees pel 2030” conjuntament amb els seus col·legues, Fernando Lopez-Mompó i Alfons Cornella i en breu sortirà a la llum el seu darrer llibre sobre el nou ecosistema d’innovació de Xina, també com a co-autora. Es va graduar en Ciències de la Comunicació per la Universitat Autònoma de Barcelona, Programa de Direcció General, PDG per IESE, Màster en Cercadors d’Internet i Vigilància Tecnològica i Postgrau en Intel·ligència Competitiva per la Universitat Pompeu Fabra.[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies