El Retail com a mitjà de comunicació

Josep Espín,

El Retail com a mitjà de comunicació


EL RETAIL COM A MITJÀ DE COMUNICACIÓ Dijous, 26 de setembre de 2019 a les 9,00h Check-in d’assistents de 08.30 a 09.00 h. L’acte finalitza a les 10.30 h. Palau Robert (Pg. de Gràcia, 107. Barcelona) Inscriu-te a l’esmorzar del Mirador!  És gratuït!       La comunicació que la marca efectua en el punt de venda té com a objectiu activar la compra i és on el client pren la decisió final de compra. L’us de les noves tecnologies permet realitzar una comunicació més dinàmica per maximitzar l’experiència de compra, l’engagement i la relació amb la marca. Si bé la comunicació en el punt de venda obre tota una possibilitat de creativitat, de creació de marca en el canal, de dinàmiques promocionals i accions especials, no ha de perdre de vista la comunicació que la marca efectua per altres canals. Com s’incorpora la comunicació en el punt de venda a una estratègia de comunicació de marca? Es té en compte quan es dissenya una estratègia de comunicació 360? Com es mesuren i valoren els resultats? Quin és el futur del visual merchandising? Aquestes i altres qüestions les posarem a debat en la pròxima sessió moderada per Marc Cortés, director general de Roca Salvatella, en la que comptarem amb Lisardo Mendo, director creatiu a Odos Visual Merchandising, José Botelho, director del departament d'imatge de Desigual i Laura Miñana, account director a Carat Barcelona.   lisardomendo Lisardo Mendo @mendo2985 Director Creatiu a ODOS Visual Merchandising i Director a la BCN RETAIL SCHOOL
Lisardo va estudiar Disseny Publicitari a l'Escola Llotja.
Compta amb una àmplia experiència en disseny i estratègies de visual marxandatge, display design, esdeveniments i altres espais relacionats amb l'exposició de producte en diverses àrees com a moda, accessoris, complements, art, tecnologia, etc. Anteriorment va ser director creatiu a Vitrina, fundador de Visual Meeting, director creatiu a Sparks i fundador de Born in a Window. Ha treballat amb clients com Levi’s, Adidas, Nike, Calvin Klein i Nespresso entre altres.
 
josebotelho
 José Botelho   Director del Departament d'Imatge de Desigual
 José compta amb 15 anys d'experiència laboral al retail, relacionat amb el mercat tèxtil de
moda. Del 2003 al 2007 va treballar com a Visual Merchandiser per a H&M. El 2007 va iniciar una carrera internacional a Springfield Man & Woman com a International Visual Merchandiser Manager per al mercat europeu.
L’octubre de 2012 inicia la seva carrera mundial a Vero Moda - Bestseller Group com a Global Visual Merchandiser Trainer per al concepte de botiga nova.A partir de juliol de 2013 es va convertir en gerent del departament de Visual Merchandising Vero Moda / Venda a l'engròs - Bestseller Group. Va construir un departament de Visual Merchandising per a SportZone - Sonae Group com a director de Visual Merchandiser. Actualment treballa per Desigual Brand com a responsable del departament d’imatge   lauraminana
 Laura Miñana
Account Director a Carat Barcelona La Laura és llicenciada en Publicitat i Relacions Públiques per la UAB i planificadora de mitjans per vocació, porta més de 15 anys treballant en agències de mitjans a Barcelona. Durant aquest temps ha tingut l’oportunitat d’ajudar a créixer a marques del món del retail molt diverses tant d’àmbit nacional com internacional: moda i complements (adidas, Reebok, H&M, Tous), automoció (Audi), tecnologia (Media Markt), healthcare (Pierre Fabre, Tresemmé, Coty) i alimentació (Borges), entre d’altres. Actualment treballa a Carat com a directora de comptes, oferint solucions de mitjans innovadores a les marques per afrontar l’apassionant moment de transformació digital dels seus negocis.  [:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies