Subject 2017: Art & Copy

Josep Espín,

Subject 2017: Art & Copy


El passat dijous 20 d'abril de 2017 es va realitzar a l'Antiga Fàbrica Estrella Damm la primera de les dues sessions del Subject d'aquest any. Amb el nom d'Art&Copy, aquesta sessió  va comptar amb la presència de cinc ponents del món de l'art i el copy. La degana del Col·legi, Rosa Romà, va obrir el torn de les ponències donant la benvinguda als assistents. Seguidament van començar les ponències. La primera va ser la de Noelia Fernández, directora creativa de Manifiesto, que va animar als assistents a començar small i acabar smart. Després va ser el torn de Dan Peisajovich, director de Complot Escuela de Creativos, que va compartir 102 consells per aconseguir el treball dels teus somnis. Abans del descans va ser Mabel Mas, de Time Out Barcelona que va explicar que Time Out no només és un revista sobre coses que fer a Barcelona. Tot seguit del descans, va ser el torn de Cesca Jiménez de Copy Trade que va remarcar que avui en dia gran part de la publicitat s'imprimeix en algun format o altre i que és un repte poder-ho fer de forma creativa. Per últim, Enrique Muda, de Malpaso, va compartir amb els assistents campanyes d'alguns dels llibres que ha publicat l'editorial. Per acabar, Sara Magallón, directora de l'Escola Superior de Relacions Públiques va tancar aquesta edició del Subject.[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies