"Sigues competitiu, aprèn català!"- CPNL

Josep Espín,

"Sigues competitiu, aprèn català!"- CPNL


El Consorci per a la Normalització Lingüística (CPNL), una institució pública integrada per la Generalitat de Catalunya, dedicada a la formació, dinamització lingüístiques i el foment de la llengua catalana, impulsa des de l’any 2012, l’ús del català en l’entorn laboral com a eina de competitivitat tant per a les empreses com per als treballadors.

Les modalitats d’aprenentatge que ofereix són cursos de català a través del Parla.cat, i cursos especialitzats adaptats a les necessitats dels treballadors que permeten comptabilitzar la seva feina amb l’estudi del català.

Al Consorci hi trobareu cursos enfocats a diversos sectors professionals, com ara sessions de formació lingüística per al sector mèdic i sanitari, sessions de llengua per a mutualitats, cursos de català per al sector de la construcció, etc., i cursos més generals per a diversos col·lectius professionals com els de millora de l'expressió escrita, grups de conversa, entre altres.

El CPNL disposa, a més, d'un cercador de cursos que permet als futurs alumnes localitzar de forma senzilla el curs que més s'adeqüi a les seves necessitats. El podeu consultar fent clic aquí.

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies