Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.
Destacado:
Destacado:
Al llarg d’aquesta Setmana el Col·legi, amb col·laboració de Barcelona Activa, organitza quatre sessions a càrrec de professionals destacats del sector de la publicitat i les relacions públiques, on es reflexionarà sobre les claus per a la gestió de la comunicació del segle XXI i s’enfocarà en la polèmica: “la revolució digital”.
A més, es conversarà des de diferents vessants de les tècniques de la comunicació actual sobre com afecta la incidència del nou model de comunicació en la nostre societat civil i corporativa, i en el naixement de noves empreses o organitzacions.
L’objectiu de la Setmana de la Comunicació és apropar els temes d’actualitat i les tendències de la comunicació als nous professionals, a persones emprenedores i a les empreses perquè entenguin millor el fenomen comunicatiu d’avui i abordin la comunicació d’una manera més competitiva.
Programa:
Dilluns 13 d’Abril: Jornada Relacions Públiques
Dimarts, 14 d’abril: Jornada Publicitat
Dimecres, 15 d’abril: Jornada Planificació de Mitjans
Dijous 16 d’abril: Jornada digital
No et quedis sense plaça. Ja et pots inscriure al web de Barcelona Activa, i si vols més informació pots trucar al Col·legi al tel. 93 451 30 69
Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.
Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded content.
Este jueves 30 de mayo, se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.
En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.
28 Mayo 2024
El Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya quiere manifestar su posición respecto a las convocatorias de concursos privados y públicos.
Dijous 25 d'abril, El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en una temàtica polèmica i que està en boca de tothom: "S'HI VAL TOT A TIK TOK? ON ESTÀ EL LÍMIT?".
Copyright 2022El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya
Carrer de Vilafranca, 7, Gràcia, 08024 Barcelona (Betahaus)
Horario de atención:
de lunes - viernes de 9 h - 14 h - 639445039
col.legi@marquetingicomunicacio.cat