Save the date: Continguts col·laboratius

Josep Espín,

Save the date: Continguts col·laboratius


#10. Continguts col·laboratius: El poder de la co-creació en l'era digital Dijous, 22 de febrer de 2018 a les 09.00 h  Check-in d’assistents de 08.30 a 09.00 h. L'acte finalitza a les 10.30 h. Palau Robert (Pg. de Gràcia, 107. Barcelona) Confirma la teva assistència aquí  Els primers anys de la revolució digital van acabar, entre d'altres, amb el monopoli en la creació de continguts. Mitjans de comunicació, publicacions especialitzades, marques, van haver d’assumir que qualsevol usuari des de qualsevol racó del planeta podia generar i compartir continguts amb una audiència global.  Però una realitat cada cop més interconnectada ha afavorit la irrupció del fenomen de la co-creació. Del contingut que pot ser creat per qualsevol, al contingut creat per tots. Explotat inicialment per wikis, fòrums i comunitats online, no va trigar a despertar l’interès de plataformes tecnològiques, mitjans de comunicació i marques. Alguns d'aquests actors han entès en els darrers anys la potencialitat d’aquest fenomen, i han desenvolupat estratègies i entorns digitals per a fomentar les dinàmiques col·laboratives en la creació de continguts. El 22 de febrer coneixerem com es conformen les comunitats, quins factors potencien les dinàmiques col·laboratives entre usuaris i com poden aprofitar les marques la potencialitat d'aquesta nova era de la co-creació.[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies