Save the date: cicle de trobades del sector.

Josep Espín,

Save the date: cicle de trobades del sector.


  El proper dijous dia 26 de gener de 2017, el Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques iniciarà un cicle de conferències que es duran a terme el 4rt dijous de cada mes. Aquest cicle pretén esdevenir un espai on es posin a debat temes rellevants pel sector del màrqueting, la comunicació i la creativitat. En un sector en constant evolució, l’intercanvi d’experiències i la creació de sinèrgies i col·laboracions entre professionals és una de les millors eines per anticipar-se al canvi i orientar-se a noves oportunitats de negoci o laborals. Així doncs, les trobades es focalitzaran  en temàtiques referents a les noves tendències del sector i que permetin generar debat i contingut a tot l’entorn de l’esdeveniment. Aquesta primera trobada neix sota el lema “EL MIRADOR INDISCRET. La Comunicació i el màrqueting del futur sense embuts”, on hi assistiran diverses personalitats i referents del sector de la comunicació i les relacions públiques. Per aquests motius, i per tal de que pogueu assistir a aquesta cita, reserva't el proper dijous 26 de gener de 2017 a les 8.30h.[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies