#8. Sponsored experiences! Les noves propostes de creació d’experiències i d'activació de marques a debat

Josep Espín,

#8. Sponsored experiences! Les noves propostes de creació d’experiències i d'activació de marques a debat


El Mirador Indiscret La comunicació i el màrqueting del futur sense embuts #8 Sponsored experiences! Les noves propostes de creació d’experiències i d'activació de marques a debat Dijous, 30 de novembre de 2017 a les 09.00 h Check-in de 08.30 a 09.00 h. L’acte finalitza a les 10.30 h. Palau Robert (Pg. de Gràcia, 107. Barcelona)

Fes la teva inscripció aquí.

Més interacció i menys ensenyar el producte: el patrocini ha evolucionat per passar a ser una sofisticada tècnica de màrqueting i publicitat que va més enllà d’associar un esdeveniment a una marca. Perquè les marques volen connectar d’una manera més autèntica i concreta amb els seus públics. Perquè volen crear i proposar experiències úniques a través d’aquests esdeveniments.

Innovar a través de nous continguts personalitzats i a través de nous canals, tenint en compte l’explosió del màrqueting digital, s'ha tornat un factor clau per a les marques. Davant d'aquesta situació, s'han buscat noves opcions com per exemple que el públic participi en la creació de continguts i en la pròpia construcció de l’esdeveniment.

El 30 de novembre coneixerem quines són les tendències de l’activació de marques a través d’esdeveniments, per què les marques estan fent aquesta aposta i com ho fan.

Per això comptarem amb Carolina Montolío, vocal Junta de Govern del Col·legi, com a moderadora; Katia Colomer, Sponsorship director a l’agència MKTG; Sandra Solé, responsable d’Sponsorship del Festival Cruïlla Barcelona i Sergi Martinez, director de Màrqueting a Moritz Barcelona.

Katia Colomer 

Katia Colomer és, des de l’any 2011, Sponsorship director a MKTG Barcelona. Té una amplia experiència en estratègies de patrocini i captació de recursos de marques en territoris culturals, esportius, d’oci, etc.

És docent associada de manera on-line i presencial en el Máster i Postgrau de Gestió Esportiva al Johan Cruyff Institute de Barcelona i a la Universitat Pompeu Fabra.

Anteriorment, Katia Colomer havia treballat com a directora de comptes a Carat i a MediaCom Iberia.

És llicenciada en Publicitat i Relacions Públiques per la Universitat de Barcelona.

Sandra Solé

sandrasole  

Sandra Solé és des de l’any 2010 la responsable d’Sponsorship del Festival Cruïlla Barcelona.

Compta amb 7 anys de trajectòria en un Festival Internacional que van viure més de 57.000 assistents en la seva 8a. edició a Barcelona, aconseguint connectar professionals de referència de cada sector,  treballant amb marques molt notòries de cada àmbit  oferint sempre un valor afegit pels assistents.

És diplomada per l’Escola Superior de Relacions Públiques de Barcelona especialitzada en Crisi Empresarial i Patrocinis.

  Sergi Martinez 

sergicaptura

Sergi Martinez és director de Màrqueting a Moritz. Està especialitzat en gestió de projectes de comunicació i màrqueting, gestió de comptes, planificació d'estratègies de comptes, comunicacions integrades (consumidor, B2B i canal de distribució) i desenvolupament de nous negocis.

Anteriorment va treballar 5 anys com a director de Màrqueting de la tònica Premium Fever-Tree (fent el llançament a Espanya i Portugal). També per agències de comunicació locals i multinacionals com Bassat Ogilvy, G2 Grey o Amida Comunicació, combinant projectes per a petits anunciants amb projectes internacionals a marques com Heineken, Unilever, Converse, Panrico o Bacardi.

És graduat en Publicitat i Relacions Públiques i postgraduat en Account Strategy Planning a la Universitat Ramon Llull. A més, ha realitzat un Executive Program a la EADA sobre Retail Management.

[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies