Reunió Jurat IV Concurs Joves Creatius

Josep Espín,

Reunió Jurat IV Concurs Joves Creatius


El Jurat s’ha reunit per decidir les campanyes guanyadores d’entre les propostes que optaven al IV Concurs de Joves Creatius. L’acte de lliurament dels Premis se celebrarà el proper 18 de juny de 2015 a les 19 h. al Palau Robert i serà en aquest moment en el que es donaran a conèixer les peces guanyadores. Cal inscripció prèvia per mitjà del següent formulari. Sobre el Jurat: Els membres  que han format part del Jurat encarregat de valorar les propostes i determinar les campanyes guanyadores són:
  • Sra. Anna Alvarez, Coordinadora de projectes estratègics de l’Ajuntament de Barcelona.
  • Sra. Cristina Baulies, Cap de l’Oficina de Comunicació de l’Institut Català de les Dones.
  • Sra. Montse Blanco, Directora de Publicitat i Imatge Corporativa de Fundació Bancària La Caixa.
  • Sr. Joan Colom, Subdirector General  de Drogodependències de la Generalitat de Catalunya.
  • Sra. Aina Cortina, Directora Creativa - Copywriter en DEC BBDO.
  • Sr. Xavier Dedeu, Owner ROAD Publicidad i vocal del Col·legi.
  • Sra. Carme Figueras i Siñol, Consellera Consell de l’Audiovisual de Catalunya.
  • Sra. Àngels Guiteras, Presidenta Taula d’Entitats del Tercer Sector Social de Catalunya.
  • Dra. Cristina Iniesta, Delegada de Salut Ajuntament de Barcelona.
  • Sra. Matilde Obradors, Professora Universitat Pompeu Fabra.
  • Sr. Isahac Oliver, Director Creatiu Executiu de & Rosàs.
  • Sr. Germán Ramon-Cortés, President Paradigma Barcelona.
  • Sra. Rosa Romà, Directora del Pla Global de Comunicació i vocal del Col·legi.
  • Sr. Richard Wakefield, Director Creatiu Publicitarios Implicados.
  • Sr. Xavier Franco, Secretari del Jurat.
Sobre el concurs de joves creatius: Aquesta IV edició compta amb la col·laboració de la Generalitat de Catalunya, l’Ajuntament de Barcelona, l’Obra Social Fundació “la Caixa”, JC Decaux i Nouvolodesign. El concurs va adreçat als membres del Col·legi i a estudiants de Publicitat i Relacions Públiques d’Universitats catalanes que tenen entre 18 i 30 anys. Sota l’eslògan “Cànnabis, una mirada crítica”, la iniciativa pretén promoure la creativitat i el talent dels joves a partir de l’elaboració d’una campanya publicitària de sensibilització contra les drogues composta per una gràfica, una falca i un espot.

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies