Premi Prat Gaballí 2018

Josep Espín,

Premi Prat Gaballí 2018


El divendres 25 de maig va tenir lloc al Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya la reunió del jurat del premi Prat Gaballí, un guardó que atorga un premi únic a la millor  tesina doctoral d'investigació sobre temes publicitaris, de relacions públiques, màrqueting, comunicació corporativa i comunicació digital. Enguany, el jurat dels premis Prat Gaballí 2018 ha estat format per Sofia Mayoral, Victor Botinni, Natalia Lozano, Silvia Sivera, José Fernández Cavia, Mercedes Piera, Jesús Muñoz,  Joan Cuenca, Pilar Buil, Aleix Satorras i Víctor Curto com a secretari del jurat. Tots ells amb un ampli recorregut acadèmic i professional en l'àmbit de la publicitat i les relacions públiques. La guardonada en aquest cas  ha estat Iolanda Casalà Surribas, de la Universitat Ramon Llull, amb la seva tesina sobre Comunicación de marca para vender. El premi està dotat amb 1000€ a més de la publicació del resum del treball en format digital i un any de col·legiació gratuït. Només cal donar-li l'enhorabona. Des del Col·legi li desitgem molta sort![:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies