Resultat Eleccions 2022

Josep Espín,

Resultat Eleccions 2022


La candidatura encapçalada per Miquel Campmany Muñoz declarada electa

La Junta de Govern en funcions reunida avui en sessió extraordinària ha validat la candidatura de Miquel Campmany Muñoz i ha acreditat que es compleixen els requisits que marquen els nostres Estatuts. Donat que l’apartat 7è de l’article 59 dels Estatuts estableix que “en cas que, finalitzat el període de presentació de candidatures, només s’hagués presentat una única candidatura a formar la Junta de Govern, aquesta serà proclamada sense necessitat d’haver de realitzar el procés electoral”, la Junta de Govern en funcions ha acordat per unanimitat proclamar electa la candidatura encapçalada per Miquel Campmany Muñoz i, per tant, no és necessari celebrar la jornada electoral prevista pel 5 de maig. La nova Junta de Govern haurà de prendre possessió en el termini màxim d’un mes, tal com preveu l’article 69 dels Estatuts col·legials; i haurà de comunicar la seva constitució al Departament de Justícia de la Generalitat de Catalunya. Així, la Junta de Govern del Col·legi està formada per les següents persones: Degà: Miquel Campmany, col·legiat núm. 590 Vicedegà de Màrqueting: Pere Quintana, col·legiat núm. 1953 Vicedegana de Comunicació i Relacions Públiques: Alba Roig, col·legiada núm. 1701 Vicedegana de Publicitat: Iolanda Casalà, col·legiada núm. 1697 Vicedegà d’Innovació en Continguts i Producció: Carlos Ortet, col·legiat núm. 1759 Vicedegà de Mitjans: Àlex Marquina, col·legiat núm. 1609 Vicedegà de Col·legiats: Aleix Satorras, col·legiat núm. 1612 Secretària: Sílvia Hernández, col·legiada núm. 1594 Tresorera: Mabel Mas, col·legiada núm.1595 Vocals: Eduard Amiel, col·legiat núm. 1708 Àngels Bardina, col·legiada núm. 1814 Marta Catasús, col·legiada núm. 1704 Mònika Jiménez, col·legiada núm. 1672 Ana Moragues, col·legiada núm. 312 Enric Nel·lo, col·legiat núm. 1699 Josep Ma Piera, col·legiat núm. 47 Suplents: Rosa Romà, col·legiada núm. 804 Adrià Barrio, col·legiat núm. 1889 Elisabet García, col·legiada núm. 1596 Barcelona, 12 d’abril de 2022.[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies