Resultat eleccions 2019

Josep Espín,

Resultat eleccions 2019


leccions 2019 La candidatura encapçalada per Rosa Romà i Monfà, declarada candidatura única i per tant, electa.  De conformitat amb l’article 56 dels estatuts col·legials, la Junta de Govern, en sessió celebrada el dia 5 de febrer de 2019, va acordar convocar eleccions pel dia 11 d'abril  de 2019, amb la finalitat de proveir els càrrecs de degà/ana, vicedegà/ana de Publicitat, vicedegà/ana de Relacions Públiques, secretari/ària, tresorer/a i entre 4 i 9 vocals del Col·legi. El termini de presentació de candidatures va finalitzar el divendres, 1 de març de 2019. Finalitzat el termini, s'ha presentat una única candidatura formada per les següents persones: Degana: Rosa Romà i Monfà, col·legiada 804 Vicedegà de Publicitat: Marc Elena, col·legiat 1660 Vicedegà de relacions públiques: Àlex Marquina, col·legiat 1609 Secretària: Sílvia Hernández, col·legiada 1594 Tresorer: Aleix Satorras, col·legiat 1612 Vocals: Mabel Mas, col·legiada 1595 Sílvia Sivera: col·legiada 698 Bet Abad, col·legiada 1497 Elisabet García, col·legiada 1596 Marc Puig i Guàrdia, col·legiat 105 Marc Martí i Ramon, col·legiat 212 Suplents: Anna Buisan, col·legiada 1592 Patrícia González i Garcia, col·legiada 1084 Víctor Curto: col·legiat 766 La Junta de Govern en funcions, formada pels membres de la Junta de Govern que no es presenten a la reelecció, reunida en sessió extraordinària, celebrada avui dia 5 de març de 2019, ha validat la candidatura esmentada i ha acreditat que els components de la mateixa, que acabem d'enumerar, compleixen els requisits fixats en els articles 56 i 59 dels Estatuts. Atès que l'apartat 7è de l'article 59 dels Estatuts estableix que "en cas que, finalitzat el període de presentació de candidatures, només s’hagués presentat una única candidatura a formar la Junta de Govern, aquesta serà proclamada sense necessitat d’haver de realitzar el procés electoral”, la Junta de Govern en funcions ha acordat per unanimitat proclamar electa l’única candidatura presentada encapçalada per Rosa Romà i Monfà; i ha acordat publicar-ho a la pàgina web del Col·legi, publicar-ho al taulell d'anuncis, notificar-ho a tots els membres del Col·legi i notificar-ho als membres de la candidatura. Així doncs, s’acorda que no és necessari celebrar la jornada electoral prevista pel dia 11 d'abril perquè l’única candidatura presentada ha estat proclamada electa. La nova Junta de Govern haurà de prendre possessió en el termini màxim d’un mes, tal com preveu l’article 69 dels Estatuts col·legials; i haurà de comunicar la seva constitució al Departament de Justícia de la Generalitat de Catalunya. Barcelona, 5 de març de 2019.[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies