Relaxa't a Caldea

Josep Espín,

Relaxa't a Caldea


Caldea, el centre termal més gran del sud d'Europa inaugurat l’any 1994, està dissenyat per gaudir d'una experiència de benestar i d'evasió en aigües termals plena de contrastos. El seu edifici, d'arquitectura singular, se situa a la ciutat d'Escaldes-Engordany enmig d’un ambient urbà i alhora envoltat de les espectaculars muntanyes d'Andorra. Per als col·legiats, el centre termal disposa d'un seguit de descomptes exclusius:
  • 20% de descompte en dies feiners de dilluns a divendres sobre tots els serveis realitzats en el Centre Termolúdic Caldea i el Centre Wellness INÚU i adquirits a les seves recepcions (excepte restauració i botigues), als Col·legiats i Col·legis Membres de l'Associació Intercol·legial de Col·legis Professionals de Catalunya.
  • 12% de descompte als caps de setmana i festius sobre tots els serveis realitzats en el Centre Termolúdic Caldea i el Centre Wellness INÚU i adquirits a les seves recepcions (excepte restauració i botigues), als Col·legiats i Col·legis Membres de l'Associació Intercol·legial de Col·legis Professionals de Catalunya.
  • Oferta especial de llançament per l'Associació Intercol·legial de Col·legis Professionals de Catalunya, amb descompte de producte i promoció en funció de la temporada.
Aquesta oferta serà vàlida per un beneficiari (posseïdor del document d'acreditació) més els seus acompanyants, fins a un màxim de 4 persones. Per poder beneficiar-se d'aquesta oferta, serà obligatori identificar-se com a titular de l'oferta de temporada al moment de realitzar una reserva i presentar el document acreditatiu al moment de la compra del servei a la recepció de Caldea i INÚU. Per a més informació o dubtes, contacta amb nosaltres a través del correu jespin@colpublirp.com o mitjançant el telèfon 93 451 30 69.[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies