Reglament de Societats Professionals


Reglament de Societats Professionals  Termini per formular al·legacions, suggeriments i esmenes: 7 d’abril.  Consulta el Reglament 

Dins del nostre Col·legi, a banda dels col·legiats i afiliats, hi tenen cabuda les Societats Professionals, entenent com a tals aquelles societats que tenen per objecte social l’exercici de publicitat i relacions públiques i que estan integrades per professionals col·legiats.

El Col·legi ha de disposar d’un Registre de Societats Professionals i la Junta General ha d’aprovar un Reglament que reguli la constitució, el funcionament, la inscripció i la publicitat del Registre.

És per això que la Junta de Govern, en la sessió del passat dilluns, 2 de març, va acordar sotmetre a informació pública col·legial el text del Reglament de Societats Professionals per tal que els membres del Col·legi, si ho estimeu oportú, pugueu formular-hi al·legacions, suggeriments i esmenes, en el termini d’un mes, fins el 7 d’abril. A partir d’aquest moment podrem obtenir el document definitiu que elevarem a la propera Junta General (de la que properament us comunicarem la data) per a la seva aprovació.

Quedem a la teva disposició per a qualsevol aclariment. Gràcies per la teva col·laboració.

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

El Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya quiere manifestar su posición respecto a las convocatorias de concursos privados y públicos. 

Dijous 25 d'abril, El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en una temàtica polèmica i que està en boca de tothom: "S'HI VAL TOT A TIK TOK? ON ESTÀ EL LÍMIT?".

Modificar cookies