Protecció de dades amb assegurança - Lant Advocats

Josep Espín,

Protecció de dades amb assegurança - Lant Advocats


Es tracta d’un acord exclusiu per a col·legiats: senzill, econòmic i amb assegurança de multes per complir la Llei de Protecció de Dades. La Llei de Protecció de Dades Personals (LOPD), és d'obligat compliment per a tots, però fins ara no existia cap servei pensat exclusivament per al nostre sector que es limités a les seves estrictes necessitats podent així oferir un cost ajustat d'implantació Per aquest motiu hem arribat a un acord amb Lant Advocats pel qual podem oferir-vos la gran oportunitat de posar-vos al dia respecte a la LOPD, sense cap esforç per la vostra banda i per un cost irrepetible i amb la opció de contractar un manteniment anual molt econòmic que inclou les auditories obligatòries i una assegurança de multes de protecció de dades. Com funciona? Omplint un senzill formulari per telèfon Lant Advocats procedirà a l'adequació del seu negoci: - Inscripció de fitxers - Clàusules i contractes - Document de Seguretat - Certificat d'assegurança Així de fàcil, en un procés que no et portarà més de 6 minuts. Per contractar el servei més adequat per al seu negoci, només heu demanar-ho al Col·legi - per mail jespin@colpublirp.com o al tel. 934513069  i Lant Advocats contactarà amb tu sense cap compromís.

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies