Qui som

Josep Espín,

Qui som


Som màrqueting, comunicació, publicitat i relacions públiques. Per tant som creativitat, digital, disseny, estratègia, social media, branded content, inbound màrqueting, compra programàtica, comunicació corporativa, màrqueting d’afiliació, continguts, mail màrqueting, big data, programació, exterior digital, producció i postproducció, advergaming, realitat virtual, experiència d’usuari, protecció de dades, ecommerce, atenció al client, gestió de comptes, packaging, màrqueting B2C, intel·ligència artificial, mesurament d’audiències, planificació de mitjans, anàlisi digital, transformació digital, Internet of things, vídeo màrqueting, retargetting, màrqueting relacional, màrqueting viral, conversió web, traffic digital, seguretat digital, neuromàrqueting, ambush màrqueting, comunicació cross-device, blockchain, growth hacking, advertainment, màrqueting personal, fidelització, màrqueting B2B... Som un Col·legi renovat, transformat, innovador, dinàmic, professional, proper, útil i amb un punt gamberrillo. Una eina necessària que té la finalitat de defensar i impulsar la professió del màrqueting i la comunicació a Catalunya.   Benvinguts al Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Modificar cookies