Presentació de l’estudi d’inversió publicitària mundial

Josep Espín,

Presentació de l’estudi d’inversió publicitària mundial


L’Associació Empresarial de Publicitat, en col·laboració d’Arce Media i Mediahotline, va presentar al Palau Robert l’«Estudi d’inversió publicitària mundial, 2014» elaborat per Nielsen. Nielsen va oferir el primer anàlisis del mercat. Actualment, es present a 106 països i gestiona la informació d’inversió publicitària de 80 països, per a Espanya utilitzen les dades de Arce Media. Té com a missió oferir un coneixement complet del que passa al mercat. La presentació va ser dirigida per Jeff Ble, International Sales Executive de Nielsen, Global Ad Intel. El principal tema tractat va ser la descendència de la inversió publicitària arreu del món durant l’any 2015, realitzant una segmentació demogràfica. A més, va diferenciar els diferents mitjans convencionals explicant la seva participació publicitària. Segons l'Estudi, durant el primer trimestre de 2015 la inversió publicitària va baixar al món el 1,6%, Nord Amèrica ha estat el principal causant d'aquest descens amb un decreixement del 4,8% i Àsia del Pacífic amb un decreixement de l'1 , 7%. Per contra Amèrica Llatina creix un 5,7%, un 3,5 Àfrica i Europa creix un 1,7%. Sense tenir en compte Internet, la participació de la televisió a la pastís publicitari és del 63,8% la premsa el 17,2%, revistes el 8,7%, la ràdio un 5,9%, exterior un 3,8 % i el cinema ocupa un marginal 0,6%. Els principals anunciants en el món són Procter & Gamble, Unilever, General Motors, Ford, Toyota, L'Oreal i Volkswagen Group. La inversió publicitària a Alemanya i Anglaterra està entre els 11 i 12 milions d'euros, 3 vegades més gran que la inversió publicitària a Espanya, Itàlia ronda els 6 milions, una vegada i mitja més gran que la del nostre país Alemanya i Anglaterra han estat els principals impulsors del creixement en inversió d'Europa. Europa creix un 1,7% i Anglaterra creix un 7,7% i Alemanya un 2,8%. També ha contribuït Espanya amb un creixement proper al 7% però en menor mesura donat la menor grandària de la seva inversió. Accedeix a l'estudi en aquest enllaç

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies