Premis Impacte

Josep Espín,

Premis Impacte


Un Festival que premia el màrqueting, la comunicació, la publicitat i les relacions públiques a Catalunya. Els Premis Impacte són el reconeixement a agències, marques, i empreses de serveis per les seves accions o campanyes de comunicació que més impacte han generat, així com a professionals que han dignificat la professió de manera destacada. Els Premis Impacte són el millor aparador per valorar el talent, la creativitat i la innovació, ingredients que defineixen el sector a Catalunya.

⇒ Vols ser patrocinador?

Edició 2021

És l'edició del retrobament, de la tornada a la presencialitat, amb limitacions. És una edició amb canvis en l'estructura, en que per primer cop hi ha dues gran parts: conferències durant el matí i Lliurament de Premis Impacte a la tarda. Hi ha també una renovació de les categories. Premis Impacte 2021 Conferències Premis Impacte 2021 Acte lliurament Premis Impacte Palmarès Premis Impacte 2021  

Edició 2020

El 2020 van ser els Premis Impacte de la pandèmia on no es van lliurar Premis, sino que es van fer reconeixements en el marc del Festival Sitges Next. Els Premis Impacte novetat en el Sitges Next Reconeixements Premis Impacte
  Edició 2019 (www.premisimpacte.cat) El 2019 va ser l’any del canvi, de la transformació, del creixement dels Premis Impacte. Un canvi nascut de l’objectiu de reflectir de la millor manera la realitat d’un sector dinàmic i en constant evolució. Premis Impacte 2019      Jurats            Grans professionals de la comunicació i de les diferents disciplines per valorar grans campanyes. 2019 Presideix el Jurat Eva Conesa de Twoelf Montse Blanco, Fundació Bancària La Caixa Miquel Campmany, Nestlè Marta Coll, Havas Media Barcelona Raúl Gassol, Are you talking to me Marc Lite, Firma Marcos Luengo, ADmanMedia Helena Marzo, independent Carles Ortez, Zoopa Elisabeth Sabaté, BeAgency Mònica Sáez, Ediciones Mayo Cristina Salvador, Both Roser Tiana, Interprofit Jordi Vilagut, ThinkJazz    2018 Els membres del Jurat proposen les campanyes finalistes que opten als Premis Impacte. Els guardonats se seleccionen per votació popular.   Membres del Jurat: Enric Jové, CEO de Mccann Barcelona Enric Nel·lo, director general creatiu de Grey Eduard Amiel, CEO de Carat Barcelona Genís Roca, president de Roca Salvatella Sam Júdez, directora general de DDB Alba Roig, CEO de Lewis Pere Guardiola, director comercial del grup Godó Miquel Martí, director general de Barcelona Tech City Rosa Romà, degana del Col·legi Marc Elena, secretari del Col·legi Antonio Traugott, director del Col·legi Àlex Marquina, membre Comitè del Col·legi   2017 Els membres del Jurat proposen les campanyes finalistes que opten als Premis Impacte. Els guardonats se seleccionen per votació popular.   Membres del Jurat: Mercè Balañá, sòcia directora Ulled Comunicació i secretària de la Junta de Govern del Col·legi. Marc Casanovas, director de Comunicació d’Ogylvi. Victor Curto, director creatiu executiu de Won Quin Team i vicedegà de Publicitat del Col·legi. Marc Elena, CEO Adsmurai. Victor Gutierrez, head of strategy and innovation d’Havas Media. Oscar Iniesta, director general d’Arenalia Comunicación i vicedegà de Relacions Públiques del Col·legi. Àlex Marquina, director comercial i mitjans digitals CCMA i membre de la Junta de Govern del Col·legi. Marc Martí, gerent de Marc Martí i membre de la Junta de Govern del Col·legi. Mabel Mas, directora general de Negoci de TimeOut i membre de la Junta de Govern del Col·legi. Gerard Olivé, founder & chairman de BeRepublic. Marc Puig, soci-director de Branding Time Agency i membre de la Junta de Govern del Col·legi. Daniel Reyes, director de màrqueting CCMA. Rosa Romà, directora de Màrqueting, Comunicació i RSC de l’Hospital Vall d’Hebron i degana del Col·legi. Aleix Satorras, CEO d’Evil Love.    2014, 205 i 2016 Junta de Govern del Col·legi.[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies