Percepció i gestió de la creativitat

Josep Espín,

Percepció i gestió de la creativitat


Xerrada amb Elisenda Estanyol sobre la "Percepció i gestió de la creativitat en relacions públiques", Premi Prat Gaballí 2014. 

Un grup de membres del Col·legi van tenir l'oportunitat d'escoltar de primera mà els resultats de la tesis doctoral «Percepció i gestió de la creativitat en les empreses consultores de comunicació i relacions públiques» treball pel qual, Elisenda Estanyol va ser guardonada amb el Premi Prat Gaballí 2014. Elisenda va iniciar la seva exposició indicant que va escollir aquest tema per a la tesis doctoral amb l'objectiu de saber com es percep i gestiona la creativitat en les relacions públiques. Així mateix va comentar la metodologia utilitzada per recopilar la informació i extreure les conclusions. A partir d'aquí va poder elaborar una proposta de definició de creativitat en relacions públiques com un procés que permet buscar solucions alternatives i no convencionals que ajuden a millorar les relacions i la comunicació entre una organització i els seus públics. Finalment, va proposar un decàleg per estimular la creativitat dins les consultores de relacions públiques. Edició digital del VI Premi Prat Gaballi 2014: Percepció i gestió de la creativitat en les empreses de comunicació i relacions públiques.

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies