Office 365 més que un correu professional

Josep Espín,

Office 365 més que un correu professional


L'Associació Intercol•legial de Col•legis de Catalunya, en col•laboració amb TMCLICK i Microsoft ofereix als col•legiats dels Col•legis adscrits, com és el cas del Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques, la possibilitat de disposar dels avantatges que ofereixen els serveis en el núvol d'Office 365.

Office 365 és més que un correu professional. A més dels màxims estàndards de seguretat i protecció de dades, Office 365 ofereix serveis de productivitat ofimàtica des de qualsevol lloc, atès que podrà disposar de les eines d'Office Online des de qualsevol equip amb connexió a Internet. Els sistemes d’emmagatzematge d'arxius en el núvol, amb OneDrive i SharePoint li permetrà accedir als documents de la seva empresa en el lloc on els necessiti. Fins i tot, els hi podrà compartir amb altres persones, de dins o fora, de la seva organització, tot fent possible treballar al mateix moment amb ells, respectant sempre els màxims estàndards de seguretat i protecció de dades. SharePoint li permetrà configurar l'accés a la informació dins de la seva organització, amb permisos d'accés a nivell estructural com de documentació.

Office 365 disposa del conjunt d'eines de comunicació més complet del mercat. A més del correu Exchange professional, podrà disposar d'un sistema de videoconferència d'alta definició a través de Skype for Business, que li permet reduir els costos en desplaçaments per reunir-se amb els seus clients, connectar-se al mateix moment amb diferents persones i compartir documentació i pantalles.

El conjunt d'eines Office 365 incorpora la nova eina Yammer, una Xarxa social corporativa i privada, semblant a Faceboock. Vostè podrà tenir el control total de la informació que es generi. Yammer permet que les persones amb interessos comuns, intercanviïn informació de manera fàcil i descobreixin problemes i oportunitats de millora dins de la organització. També disposa d'un mitjà per agilitzar la comunicació interdepartamental sense saturar la bústia de correu. Pot ser consultada en qualsevol moment, sense endarrerir el temps de resposta. A més et dóna la possibilitat de programar Alertes que informin als membres de tots els canvis que es produeixin sense necessitat d'accedir contínuament a la Xarxa.

Disposa de molts plans adaptats a les necessitats de la seva activitat professional. Descobreixi les possibilitats que li ofereix.

Podrà accedir a altres serveis addicionals, com la Migració de dades o la personalització de SharePoint per adaptar-lo a les necessitats de la seva empresa.

Consulti la informació sobre les característiques dels productes inclosos aquí.

Per demandes específiques contactar amb joseignacio@ymclick.es

[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies