Neix #FemSector

Josep Espín,

Neix #FemSector


Neix #FemSector, l’acord de col·laboració entre El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i l’Associació Empresarial de Publicitat
  • Ambdues institucions crearan una comissió de treball per fer seguiment dels projectes i iniciatives que impulsin de manera conjunta.
  • S’oferiran avantatges compartits per als membres de les entitats.
  Barcelona, 18 de gener de 2022.- El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i l’Associació Empresarial de Publicitat han signat avui dimarts un conveni de col·laboració amb l’objectiu principal d’impulsar el sector del màrqueting, la comunicació, la publicitat i les relacions públiques. Sota el nom #FemSector, ambdues institucions treballaran conjuntament en aquells projectes i iniciatives que acordin i que considerin importants per al desenvolupament del sector. El seguiment d’aquesta col·laboració es farà mitjançant la creació d’una Comissió mixta, amb representants de les dues Juntes de Govern, que s’encarregarà de coordinar i decidir sobre els projectes a treballar. Entre els objectius plantejats destaquen l’enfortiment i la recuperació del pes d’aquest sector com a referent a nivell internacional, gràcies a la potenciació d’aspectes com la formació i digitalització de professionals i empreses, l’organització d’esdeveniments per fomentar el networking i les oportunitats de negoci, l’estandardització dels concursos publicitaris, o la regulació de les bones pràctiques sectorials, entre d’altres. Addicionalment, tant el Col·legi com l’Associació valoraran oferir avantatges compartits per als membres d’ambdues institucions, incrementant d’aquesta manera els serveis que ofereixen als seus membres. En paraules de Rosa Romà, degana del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, “La col·laboració sempre és una bona notícia. Aquesta d’avui ho és per al nostre sector perquè permetrà impulsar projectes rellevants per al màrqueting i la comunicació a Catalunya en benefici de professionals i empreses, i de l’economia del país”. Segons Álvaro Montoliu, president de l’Associació de Publicitat de Catalunya, “#FemSector és sinònim de la unitat del sector, que era una de les prioritats de la nostra Junta Directiva:  a partir d’avui les dues institucions més representatives treballaran de la mà per recuperar el lloc prominent que Catalunya té en el nostre sector a nivell estatal. Representem l’1% del PIB de Catalunya”.[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies