Neix El Hub del Màrqueting i la Comunicació

Josep Espín,

Neix El Hub del Màrqueting i la Comunicació




infopreuscondicions

Fita històrica pel Màrqueting i la Comunicació a Catalunya: neix el HUB del sector

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Aticco posen en marxa un espai com a referent d’activitat, representació institucional i motor d’acceleració del sector

El HUB compta amb el suport institucional de la Generalitat de Catalunya, la Diputació de Barcelona, l’Ajuntament de Barcelona i la Cambra de Comerç de Barcelona

Barcelona, 18 de febrer de 2021. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Aticco han posat en marxa el HUB del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, un ambiciós projecte que neix amb l’objectiu de convertir-se en un important  motor d’acceleració i punt de referència per aquest sector.El HUB serà un projecte aglutinador de networking, d’activitat, col·laboratiu i de coworking, que pretén reunir l’ecosistema del màrqueting, la comunicació, la publicitat i les relacions públiques en un sol espai. El HUB estarà obert a agències de màrqueting digital, agències de publicitat, agències de comunicació, agències de relacions públiques, agències de mitjans, marques, mitjans de comunicació, startups, proveïdors de tecnologia, productores, estudis de disseny, col·lectius empresarials i de professionals del sector, administració pública i qualsevol actor que tingui activitat en aquest sector.El HUB  s’ubicarà a l’edifici que Aticco té al carrer Pallars, en el 22@, barri de la creativitat i la innovació. Un espai de més de 6.000 m2 amb capacitat per més de 600 persones. L’edifici ja està actiu i està preparat per a l’activitat amb tota mena de facilitats: llocs de treball fixes i flexibles, despatxos privats, sales de reunions i formacions, sala d’actes en format amfiteatre per a presentacions i workshops, sales de gravacions, terrassa exterior de 300 m2, zona d’entreteniment, espai menjador, zones de descans i gimnàs.El HUB del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya començarà a funcionar el març. Oferirà importants descomptes durant 6 mesos per a tots els professionals i empreses que vulguin formar part d’aquest ecosistema. Després d’aquest període de llançament, s’oferiran descomptes especials per als membres del Col·legi.En paraules de la degana del Col·legi, Rosa Romà “El naixement del HUB del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya és una fita històrica i necessària perquè aquest sector assoleixi objectius col·lectius, mostri  la seva capacitat, i torni a ser una referència internacional de talent, creativitat i negoci digital.”Segons el conseller delegat d’Aticco, Gabriel Espín “la creació del HUB de Màrqueting i Comunicació dins de l’ecosistema innovador d’Aticco impulsarà al sector i potenciarà les connexions i les oportunitats als professionals que hi formin part.”Quino Fernández, CEO d’AticcoLab creu que “aquest Hub representa una oportunitat més per llançar iniciatives de suport a l’emprenedoria i la innovació en el sector del màrqueting i la comunicació”.

[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies