#9 Platform Revolution! 25-01

Josep Espín,

#9 Platform Revolution! 25-01


EL MIRADOR INDISCRET La comunicació i el màrqueting del futur sense embuts #9. Platform revolution! Les plataformes com a motor d'innovació digital Dijous, 25 de gener de 2018 a les 09.00 h  Check-in d’assistents de 08.30 a 09.00 h. L'acte finalitza a les 10.30 h. Palau Robert (Pg. de Gràcia, 107. Barcelona) Fes la teva inscripció aquí Google, AirBnb, Uber, Wallapop, … El fenòmen de les plataformes ha vingut per quedar-se, i està ocupant cada cop més una posició preferent en tots els sectors de l’economia. Tenen unes regles de joc i de comunicació especifiques i cal conèixer-les per poder desenvolupar el mix guanyador. En aquesta propera sessió de #ElMirador podrem comptar amb la visió de tres experts en el disseny i comunicació de plataformes per compartir el seu coneixement i poder adaptar-nos i desenvolupar accions innovadores entorn a aquest nou model. Per tot això comptarem amb Xavier Dedeu, vocal Junta de Govern del Col·legi i CEO de l'agència ROAD Publicitat, com a moderador de la sessió; Xavier Fisa, cap d’Estratègia de LaviniaNext i amb Victor Roca, cap de màrqueting a Deliberry. Xavier Fisa @xfisa És el Cap d’Estratègia de LaviniaNext (Grup Lavinia), agència que ofereix idees, solucions de comunicació, tecnologia i continguts per impulsar marques, negocis i relacions. Va ser durant 6 anys Director de  Màrqueting i nous negocis a Lavinia Interactiva. Anteriorment ha treballat com a director de comptes digitals a G2 de Grey durant 7 anys i com a director de comptes a TBWA/WORLDWIDE. Xavier és llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques  per la Universitat Ramon Llull, va fer un grau en Brand management a ESADE i diverses formacions sobre disseny de plataformes i design thinking, entre d’altres. Víctor Roca @victor_roca 1516292220554 És el Director de Màrqueting a Deliberry. Victor compta amb 7 anys d'experiència professional en FMCG, principalment en eCommerce, desenvolupament de negocis i funcions de gestió de marca en les principals companyies multinacionals com Unilever i GB Foods. Apassionat pel digital. Després de liderar el desenvolupament del canal d'eCommerce a Unilever España, actualment és responsable d'administrar diversos models d'eCommerce nous a diferents països europeus. Victor és Executive MBA per IESE i Bachelor in Business Administration per l'IQS.[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies